پیش‌بینی آسمانی صاف همراه با افزایش دما در مازندران

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - ساعت : 18:33

کد مطلب: 48540 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون هواشناسی مازندران خبر داد

پیش‌بینی آسمانی صاف همراه با افزایش دما در مازندران

مازندشورا: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه با شکل‌گیری جریانات جنوبی افزایش قابل ملاحظه دما و وزش باد گرم در ارتفاعات استان خواهیم بود.

مازندشورا:احمد اسدی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: از شب گذشته با خروج سامانه سرد و بارشی بارندگی‌ها به پایان رسید و بیشترین بارش از ورود این سامانه روز جمعه تا پایان روز دوشنبه از  سیاه‌بیشه 40، ساری و پل‌سفید 29، دشت‌نار 28،  آلاشت 26، قائم‌شهر 26 و کیاسر 25 میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان برف از ایستگاه‌های هواشناسی از سیاه‌بیشه با ارتفاع 33ف بلده و آلاشت 16، کجور 6 و کیاسر چهار سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از شب گذشته با خروج این سامانه بارشی و صاف شدن هوا حداقل دما کاهش یافت و در ارتفاعات استان به زیر صفر رسید، به‌طوری‌که کمینه دما از سیاه‌بیشه با 6، آلاشت پنج  و بلده چهار درجه سانتی‌گرد زیر صفر بوده است.

اسدی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم است و دمای هوا نیز افزایش می‌یابد، اضافه کرد: گذر امشب تا فردا با عبور موج کم و بیش ناپایدار تراز میانی شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه با شکل‌گیری جریانات جنوبی افزایش قابل ملاحظه دما و وزش باد گرم در ارتفاعات استان خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای روزهای ابتدایی هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده و کاهش دما در آسمان مازندران خواهیم بود که جزئیات بیشتر در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

86034/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #هواشناسی #پایان #افزایش #معاون #آلاشت #استان #سیاه‌بیشه #ارتفاعات #پیش‌بینی #امروز #روزهای #سامانه #پراکنده #خواهیم #آینده #بارش‌های #بیشترین #گذشته #بارشی #کیاسر #آسمان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پیش‌بینی آسمانی صاف همراه با افزایش دما در مازندران

*

*


X https://sport45.site/