حل مشکل کم‌آبی جویبار با انتقال آب سد البرز

تاریخ انتشار : چهار شنبه 05 اردیبهشت 1397 - ساعت : 12:30

کد مطلب: 48778 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار جویبار اعلام کرد

حل مشکل کم‌آبی جویبار با انتقال آب سد البرز

مازندشورا: فرماندار جویبار گفت: با حفر چاه و انتقال آب سد البرز تا حدودی می‌توان مشکل کم آبی در شهرستان را کم کرد و با روی کار آمدن سد کسلیان این مشکل کمتر هم می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، رجب‌علی وهابی صبح امروز در کارگاه آموزشی تبیین اصول و الزامات پدافند غیرعامل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه در سال گذشته برنامه‌های خوبی در این زمینه انجام و ارائه شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان بحث کم آبی است و در این رایطه جلسات متعددی هم برگزار شد.

وی افزود: با حفر چاه و انتقال آب سد البرز تا حدودی می‌توان مشکل کم آبی در شهرستان را کم کرد و با روی کار آمدن سد کسلیان این مشکل کمتر هم می‌شود.

فرماندار جویبار تصریح کرد: در مسائل زیست محیطی مشکل خاصی نداریم و مراقبت‌های خوبی در این بخش انجام می‌شود و بیشتر ادارات در مانورهای مربوطه پای کار هستند.

وهابی با بیان اینکه شهرستان جویبار سال گذشته در بحث پدافندغیرعامل در استان نمونه شد، اظهار کرد: شهرستان ما باز هم در این زمینه فعال است و جلسات را به صورت منظم برگزار می‌کند.

*برگزاری یادواره بیش از 3هزار شهید ارتش استان مازندران در جویبار

وی به برگزاری یادواره سه هزار و 300 شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران اشاره کرد و ادامه داد: شب جمعه این هفته این یادواره در شهرستان جویبار برگزار می‌شود و رئیس بنیاد شهید کشور مهمان ما خواهد بود.

فرماندار جویبار گفت: نگهداشتن یاد و نام شهداء و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای جوانان ضروری است و سبب تقویت روحیه مذهبی و انقلابی در جامعه می‌شود.

86044/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #جویبار #شهرستان #برگزار #فرماندار #استان #یادواره #مازندران #جلسات #برگزاری #اسلامی #گذشته #البرز #انتقال #وهابی #اینکه #زمینه #اظهار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حل مشکل کم‌آبی جویبار با انتقال آب سد البرز

*

*


X https://sport45.site/