افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در مازندران

تاریخ انتشار : پنج شنبه 06 اردیبهشت 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 48788 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در مازندران

مازندشورا: فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته شاهد افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در استان بوده‌ایم بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از جرائم تاکید کرد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیدمحمود میرفیضی بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی قرارگاه مبارزه با سرقت استان بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته شاهد افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در استان بوده‌ایم بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از جرائم  تاکید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: باید با تقویت قرارگاه مبارزه با سرقت در استان اقدامات زیربنایی برای نصب دوربین‌ها در ورودی و خروجی روستاها و چراغ‌های روشنایی در معابر شهری و روستایی توسط دهیاران و مسؤولان محلی اقدام شود.

این مسؤول با تاکید بر بازدیدهای دوره‌ای از بانک‌ها و سایر مراکز اداری و تجاری، افزود: باید با مسئول‌سازی دستگاه‌ها و اقدامات امنیتی برای پیشگیری از سرقت و به حداقل رساندن زمان وقوع جرم در این مراکز گام‌های اساسی برداشته شود.

میرفیضی مطالبه‌گری از نهادهای مسؤول و دستگاه‌های اجرایی با اجرای طرح‌های هدفمند را از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از سرقت عنوان کرد و گفت: تعیین راهکارهای پیشگیری از جرم، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اقدامات انجام شده از مهم‌ترین اقدامات اساسی در کاهش نرخ جرم در جامعه است.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #پیشگیری #اقدامات #تاکید #استان #مازندران #انتظامی #مسؤول #مراکز #مهم‌ترین #اساسی #افزایش #مردمی #میرفیضی #کشفیات #قرارگاه #مبارزه #مشارکت‌های #فرمانده #درصدی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در مازندران

*

*


X https://sport45.site/