تدوین آیین‌نامه بتن در مركز تحقیقات/ مراحل پایانی ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان

تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - ساعت : 11:50

کد مطلب: 49472 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شكرچی‌زاده مطرح كرد:

تدوین آیین‌نامه بتن در مركز تحقیقات/ مراحل پایانی ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان

مازندشورا: رئیس مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی با اشاره به این مطلب كه ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه بتن در دست نهایی شدن و تدوین است گفت: در حال حاضر به واسطه ۲ دهه تحقیقات موفق شدیم به نتایج مشخصی برای مقابله با عوامل بیرونی كه بتن را مورد مخاطره قرار می‌دهند دست یابیم و نتایج را در آیین‌نامه‌ها وارد كنیم.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز ۱۸ اردیبهشت ماه اولین كنفرانس ملی بتن با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و دست‌اندركاران بتن كشور در مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی برگزار شد.

محمد شكرچی‌زاده در مراسم فوق ضمن مروری بر تجربیات دراز مدت حاصل از تحقیقات دوام بتن در خلیج فارس اعلام كرد: معقوله دوام بتن موضوع با اهمتی است در دهه ۷۰ مورد توجه متخصصان كشور در حوزه‌های دانشگاهی و همچنین دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در غریب به ۳ دهه تحقیقات در حوزه بتن نتایج ارزشمندی حاصل شده است كه امیدوارم بتوانیم با جمع‌بندی آن‌ها و تدابیر اجرایی برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده بتن در ایران داشته باشیم.

رئیس مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی همچنین خاطرنشان كرد: در حال حاضر به واسطه ۲ دهه تحقیقات موفق شدیم به نتایج مشخصی برای مقابله با عوامل بیرونی كه بتن را مورد مخاطره قرار می‌دهند دست یابیم و نتایج را در آیین‌نامه‌ها وارد كنیم.

وی همچنین ادامه داد: ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه بتن توسط مركز تحقیقات در دست نهایی شدن و تدوین است كه نتایج حاصل از آن می‌تواند در مقررات ملی ساختمان و سایر دستورالعمل‌ها وارد شود و نزدیكی مراجعی كه مسئولیت تدوین را بر عهده دارند كمك می‌كند تا تمام جوانب آن مورد توجه قرار گیرد.

ادامه دارد////


منبع : وزارت راه و شهرسازی/مسکن و شهرسازی

برچسب ها : #تحقیقات #شهرسازی #نتایج #همچنین #ادامه #ساختمان #مقررات #تدوین #آیین‌نامه #اجرایی #ویرایش #وزارت #شكرچی‌زاده

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تدوین آیین‌نامه بتن در مركز تحقیقات/ مراحل پایانی ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان

*

*


X https://sport45.site/