تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - ساعت : 14:30

کد مطلب: 49664 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تلاش برای گشایش مسیر بلوار المپیک

مازندشورا: شهردارآنلاین: عملیات احداث دیوارهای حائل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک تا پایان خردادماه سال جاری به اتمام می رسد.

مازندشورا:بیژن کلانتریان مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران باابراز رضایت از پیشرفت عملیات احداث دیوارهای حائل بتنی در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، یادآور شد :تکمیل مستحدثات فوق که یکی از پیش نیازهای اصلی اجرای عملیات زیرسازی و در نهایت گشایش مسیر بلوار المپیک به شمار می آید، تا پایان خردادماه امسال به سرانجام می رسد.

وی با بیان آنکه تمهیدات لازم برای برطرف ساختن معارضات تاسیساتی باقی مانده از مسیر اجرای پروژه اندیشیده شده است، افزود: عملیات اجرایی برای رفع معارض تاسیساتی لوله آب و کابل مخابرات بزودی در دستور کار قرار می گیرد.

 تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از تقاطع‌های پرتقاضای سفر در مسیر این بزرگراه به شمار می‌آید. پل های شرقی- غربی این تقاطع همزمان با گشایش ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بهره برداری قرار گرفت. تکمیل این پروژه علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز 62 درصد فراتر رفته است.

منبع:مهر


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #بزرگراه #عملیات #المپیک #بلوار #گشایش #بزرگراهی #پروژه #اجرایی #تاسیساتی #تقاطع #پیشرفت #تکمیل #اجرای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تلاش برای گشایش مسیر بلوار المپیک

*

*


X https://sport45.site/