میاندورود فضای ورزشی مناسبی ندارد

تاریخ انتشار : چهار شنبه 09 خرداد 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 50632 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با وجود درخشش ورزشکاران

میاندورود فضای ورزشی مناسبی ندارد

مازندشورا: رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: شهرستان میاندورود در قبال درخشش و موفقیت ورزشکارانش از نظر زیرساخت فضای ورزشی امکانات لازم را ندارد.

مازندشورا:به گزارش فارس از شهرستان ساری، مختار مهدوی عصر امروز در حاشیه نشست با روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی که در هتل بادله برگزار شد، اظهار کرد: ورزش شهرستان میاندورود علارقم کاستی و اعتبارات توسعه خوبی یافته است.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در ورزش میاندورود در یک سال گذشته رقم خورد، افزود: میاندورود یک شهرستان نوپاست و با توجه به محرومیت تلاش شد تا با مساعدت مسؤولان استانی و شهرستانی و با جذب اسپانسر این کمبودها را جبران کنیم.

وی از حضور تیم‌های این شهرستان در لیگ مختلف کشوری و استانی خبر داد و گفت: این شهرستان در قبال درخشش و موفقیت ورزشکارانش از نظر زیرساخت فضای ورزشی امکانات لازم را ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده‌ها از مهمترین برنامه این اداره اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری برنامه متنوع همایش خانوادگی سعی شد تا ورزش همگانی در بین احاد مردم میاندورود گسترش یابد.

مهدوی در پایان به اتفاقات خوب ورزش مازندران در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان، گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان، معاونین و مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان سراسر کشور، تجلیل از برترین‌های ورزش و صعود نساجی به لیگ برتر از اتفاقات مهم اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در یک ماه گذشته بود که موجب خوشحالی علاقه مندان ورزش استان شد.

86005/غ


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #جوانان #میاندورود #شهرستان #اداره #گذشته #اتفاقات #ورزشی #اشاره #مازندران #مدیران #استان #برنامه #همگانی #درخشش #ندارد #استانی #مهدوی #توسعه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : میاندورود فضای ورزشی مناسبی ندارد

*

*


X https://sport45.site/