ترافیکی عادی و روان در محورهای مازندران/پیش‌بینی حجم بالای ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری

تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1397 - ساعت : 17:08

کد مطلب: 50783 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

ترافیکی عادی و روان در محورهای مازندران/پیش‌بینی حجم بالای ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری

مازندشورا: رئیس پلیس راه مازندران گفت: پیش‌بینی ما این است روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم به همین دلیل توصیه ما به رانندگان این است زمان برگشت از سفرها را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مازندشورا:علی‌رضا قدمی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها تمام محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم به همین دلیل توصیه ما به رانندگان این است زمان برگشت از سفرها را به روزهای پایانی موکول نکنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد:تردد تمامی کامیون و کامیونت‌‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه15، چهارشنبه16 و پنج‌شنبه 17 و از ساعت 6 روز جمعه 18 تا ساعت 12 روز شنبه 19 خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه روز جمعه محدودیت یک‌طرفه محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا 22 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و همچنین از ساعت هشت روز جمعه 18 تا ساعت هشت روز شنبه 19 خرداد ماه ممنوع است.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز از مواردی است که رانندگان همواره باید به آن توجه داشته باشند تا شاهد مشکلی نباشیم.

86034/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #روزهای #محورهای #ممنوع #تمامی #پنج‌شنبه #کندوان #اعلام #خرداد #کامیون #پیش‌بینی #ترافیک #رانندگان #اینکه #پایانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ترافیکی عادی و روان در محورهای مازندران/پیش‌بینی حجم بالای ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری

*

*


X https://sport45.site/