به غل‌و زنجیر کشیدن عملی شیطان در روز قدس/روز قدس، فریاد مظلومیت فلسطین از زبان‌ مختلف است

تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 - ساعت : 14:30

کد مطلب: 50832 چاپ به اشتراگ گذاشتن

گفت‌وگوی فارس با راهپیمایان نکایی در روز قدس

به غل‌و زنجیر کشیدن عملی شیطان در روز قدس/روز قدس، فریاد مظلومیت فلسطین از زبان‌ مختلف است

مازندشورا: روز قدس، فریاد مظلومیت مردم فلسطین از زبان‌ مختلف است، ترسیم راهی مطمئن در ادامه راه مقاومت و تلاش برای پیروزی، معطوف شدن جامعه جهانی به مسئله فلسطین و انزوای رژیم صهیونیسی از عناوینی بود که در گفت‌وگوی خبرنگار فارس با راهپیمایان در نکا مطرح شده است.

مازندشورا: در شهرستان نکا اظهار کرد: همچنان که همه ما می‌دانیم و بارها اعلام شد؛ روز قدس، روز همبستگی با مردم فلسطین نامگذاری شد تا توجه جامعه جهانی بیش از پیش به مردم مظلوم و مسلمان این سرزمین اشغالی معطوف شود.

وی افزود: ملت ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، در کنار اتحاد همه‌جانبه، خشم و انزجار خود را از سران استکبار به نمایش قرار داد تا همگان نسبت به سرنوشت مردم فلسطین و دهها سال اشتغال‌گری این سرزمین دغدغه داشته باشند.

باقری گفت: امروز مردم در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس در نوار غزه به میدان آمدند تا بار دیگر با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا خواهان آزادی قدس شریف و خروج اسراییل از فلسطین شوند.

* رژیم صهیونیستی، منزوی‌تر از قبل به مرگ نزدیک شده است

مرضیه نعیم یکی از شهروندان نکایی و از دانشجویان این شهرستان با حضور در این راهپیمایی گفت: رژیم صهیونیستی حدود 70 سال است که اشغال‌گری و جنایت را در فلسطین در دستور کار دارد و نه تنها جایی برای خود در میان ملت‌های آزاده باز نکرد؛ بلکه با جنایت‌های وحشیانه خود روز به روز منزوی‌تر شده و به مرگ نزدیک می‌شود.

وی در شهرستان نکا گفت: این روزها بیش از هر زمان دیگری شاهد برنامه‌های بی‌خردانه ترامپ در منطقه هستیم و این تغییر سفارت از تل‌آویو به بیت‌المقدس، حرکت زشت دیگری است که قلب مسلمانان را به درد آورده است.

کریمی افزود: تا مادامی که  رژیم به رسمیت ناشناخته اسراییل غاصب که سرزمین فلسطین را غصب کرده است؛ در منطقه به ددمنشی خود ادامه دهد؛ این حضور علیه ظلم و ستم روا شده به مردم فلسطین ادامه دارد.

وی گفت: امروز جهان علیه حرکات ددمنشانه کفر و استکبار و اقدامات تجاوزگرانه رژیم غاصب واکنش نشان داده است و ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی هم با حضور خود در این راهپیمایی، باعث اقتدار نظام شده است.

به گزارش فارس، امروز مردم روزه‌دار نکا از مقابل جهادکشاورزی نکا تا مصلای این شهر را برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و آزادی قدس عزیز، راهپیمایی کرده و فریاد انزجار خود را از کفر و ستم و ظلم بلند کردند تا اعلام کنند؛ همواره برای دفاع از مظلوم آماده‌اند.

امروز روز دفاع از ملت فلسطین، دفاع از انسانیت، حق، عدالت‌طلبی و روز وحدت مسلمان است که با گوش فرا دادن به سخنان گذشته امام راحل و اطاعت‌پذیری از رهبر معظم انقلاب ایجاد شد و امنیت ملی‌، حق‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران بار دیگر به جهان مخابره شد.

86002/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #راهپیمایی #فلسطین #امروز #شهرستان #فریاد #اسلامی #خبرگزاری #رمضان #آمریکا #نامگذاری #ادامه #اسراییل #خبرنگار #مظلوم #مسلمان #انقلاب #اسرائیل #مظلومیت #مختلف #مسلمانان #برائت #نکایی #اظهار #همچون #افزود #رسمیت #منطقه #صهیونیستی #زنجیر #سرزمین #همچنان #اعلام #مقابله #درهای #اتحاد #آزادی #عنوان #مظلومان #حداکثری #سفارت #تل‌آویو #تغییر #نزدیک #منزوی‌تر #ترامپ #ملت‌های #رهبر #واکنش #اقدامات #کریمی #دیگری #بیت‌المقدس #کوبنده #تجاوزگرانه #انزجار #مبارک #روزه‌دار #مردان #همگام #سال‌های #ایجاد #زبان‌ #جهانی #شیطان #روزها #گشودن #گزارش #استکبار #گفت‌وگو #باقری #گذشته #مسؤول #جنایت‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : به غل‌و زنجیر کشیدن عملی شیطان در روز قدس/روز قدس، فریاد مظلومیت فلسطین از زبان‌ مختلف است

*

*


X https://sport45.site/