تأخیر در تأیید حکم شهردار منتخب ساری؛ حساسیت‌های مدیریتی دلیل اصلی

پرونده تأیید صلاحیت سیدحسن احمدی سقندیکلایی به عنوان شهردار منتخب ساری در وزارت کشور همچنان در دست بررسی است.

مازندشورابه گزارش خبرگزاری فارس حدود یک ماه گذشته پرونده سیدحسن احمدی سقندیکلایی توسط اعضای شورای شهر به عنوان شهردار ساری برای دریافت تاییدیه به وزارت کشور ارسال شده است. براساس قانون تایید حکم شهرداران مراکز استان‌ها پس از دریافت رای اعتماد باید توسط وزیر کشور تایید و به امضا برسد. در ارتباط با آخرین وضعیت تاییدیه حکم شهردار منتخب ساری سیدحسین یوسفی عضو شورای شهر ساری توضیحاتی ارائه داده است.

وی با اعلام اینکه پرونده در مرحله استعلامات است،افزود: اقدامات لازم در حال انجام است.

یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا یک ماه از زمان ارسال مدارک گذشته روند طولانی شده است یا خیر؟ گفت: در قانون برای رسیدگی دو ماه زمان تعیین شده است.عضو شورای شهر ساری ادامه داد: هفته گذشته هم رئیس شورای شهر ساری پیگیر شدند و اعلام کردند که پرونده در دست رسیدگی است.

وی ادامه داد: روند رسیدگی به بررسی پرونده شهردار منتخب ساری طبیعی است چرا که در گذشته هم مواردی وجود داشت که حدود دو ماه زمان برده بود.

یوسفی ادامه داد: در مورد شهردار منتخب ساری به دلیل اینکه شاخصه مدیریتی کمتری دارند در تشکیل پرونده حساسیت بیشتری لحاظ شده است.وی در پاسخ به این سوال که احتمال عدم تایید پرونده شهردار منتخب شورا وجود دارد، گفت: اصلا خبر ندارم.

عضو شورای شهر ساری در ارتباط با مشکلات پرداخت حقوق پرسنل شهرداری گفت: مشکلاتی در پرداخت حقوق وجود دارد که بیشتر به طلبکاران و بدهی‌های گذشته برمی‌گردد،درآمد داریم، اما طلبکارانی مثل تأمین اجتماعی و پیمانکارانی که از گذشته طلب دارند، باعث ایجاد مشکل در پرداخت‌ها می‌شوند. به همین دلیل شهرداری ساری نمی‌تواند به راحتی به پرداخت‌ها رسیدگی کند.

شهرداری ساری