تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 - ساعت : 12:41

کد مطلب: 7209 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در هفته تربیت‌بدنی و ورزش صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در مازندران

مازندشورا: معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش بیش از 400 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در سطح استان اجرا می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عادل عالیشان ظهر امروز در نخستین جلسه برای اجرای برنامه متنوع در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهار کرد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش بیش از 400 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی از کسب مقام‌های متعدد حوزه همگانی در مناسبت‌های دفاع مقدس، دهه فجر و هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و افزود: هفته تربیت‌بدنی و ورزش از مناسبت‌های مرتبط دستگاه ورزش است و علت این نام‌گذاری هم فرهنگ‌سازی ورزش در بین آحاد مردم جامعه است.

عالیشان تصریح کرد: انتظار ویژه از اداره ورزش و جوانان ساری به عنوان مرکز استان است که برنامه فرهنگی و ورزشی این اداره با مشارکت اداره‌کل اجرا شود.

ابوالقاسم عباسی معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به برگزاری باشکوه برنامه فرهنگی و ورزشی با مشارکت ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی خواستار میزبانی شایسته مسابقات کارکنان در رامسر و همکاری با واحد حوزه همگانی شد.

خسرو سیفی مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز خواستار محتوا برنامه در برگزاری سطح کلان مسابقات فرهنگی و ورزشی و ویزیت رایگان عموم مردم در نماز جمعه در هفته تربیت‌بدنی و ورزش شد.

مهدی باغبانیان مسؤول فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه افتتاح چهار پروژه ورزشی در برنامه هفته تربیت‌بدنی در اولویت است، گفت: پروژه ورزشی نعمت‌آباد تنکابن، بندپی بابل، پل‌سفید و گلوگاه بابل به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فارس، هفته تربیت‌بدنی و ورزش از 26 مهر تا دوم آبان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/86005/ق20


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #تربیت‌بدنی #ورزشی #برنامه #جوانان #فرهنگی #مازندران #اداره‌کل #مشارکت #برگزاری #مسؤول #پروژه #مسابقات #خواستار #همگانی #عالیشان #گزارش #اجرای #متنوع #استان #نام‌گذاری #مناسبت‌های #اداره

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در مازندران

*

*


X https://sport45.site/