بررسی علل حادثه در امور مالیاتی نور توسط نهادهای انتظامی/ اعزام بازرسان ویژه مالیاتی از تهران

تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 - ساعت : 13:14

کد مطلب: 7271 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل امور مالیاتی مازندران اعلام کرد

بررسی علل حادثه در امور مالیاتی نور توسط نهادهای انتظامی/ اعزام بازرسان ویژه مالیاتی از تهران

مازندشورا: مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: نهادهای انتظامی در حال بررسی علل حادثه روز گذشته در امور مالیاتی شهرستان نور هستند.

مازندشورا: به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی مازندران، علی‌اکبر حمزه‌ای در واکنش به حادثه روز گذشته در اداره امور مالیاتی شهرستان نور، اظهار کرد: حادثه‌دیده روز گذشته در اداره دارایی و مالیاتی شهرستان نور هیچ بدهی مالیاتی در سال‌های گذشته نداشته و مالیات عملکرد سال 94 وی نیز مبلغ 550 هزار تومان است و پس از بررسی‌های اولیه این حادثه مشخص شد، مودی فوت شده شاغل در صنف خرازی بوده و هیچ مشکل مالیاتی یا بدهی مالیاتی نداشته است.

وی درباره وضعیت پرونده مالیاتی این فرد، خاطرنشان کرد: مالیات سال‌های 1391 تا 1393 این مودی به ازای هر سال مبلغی در حدود 550 هزار تومان بوده که  این فرد مالیات‌های خود را پرداخت کرد، حتی در سال 1395 و بابت عملکرد سال 1394 در اجرای تبصره پنج ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم و توافقی که با اتحادیه‌ها مبنی بر عدم افزایش مالیات‌ها انجام شد و همان میزان مالیات (حدود 550 هزار تومان) به عنوان مالیات قطعی عملکرد سال 1394 در نظر گرفته شده و به این فرد ابلاغ شد.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران بیان کرد: در حال حاضر نهادهای انتظامی در حال بررسی این موضوع به منظور ریشه‌یابی و بررسی علل اصلی این حادثه تاسف‌بار هستند.

حمزه‌ای با بیان اینکه دستورات لازم به منظور بررسی موضوع از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده، گفت: یک تیم ویژه به منظور بررسی موضوع به مازندران اعزام شدند.

انتهای پیام/86004/و


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مالیات #مالیاتی #بررسی #حادثه #مازندران #عملکرد #تومان #موضوع #منظور #گذشته #اداره #مالیات‌های #ابلاغ #انتظامی #نهادهای #اعزام #مدیرکل #سال‌های #نداشته #حمزه‌ای #شهرستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بررسی علل حادثه در امور مالیاتی نور توسط نهادهای انتظامی/ اعزام بازرسان ویژه مالیاتی از تهران

*

*


X https://sport45.site/