اجرای رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان نور در آبان‌ماه

تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 - ساعت : 09:19

کد مطلب: 7775 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور خبر داد

اجرای رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان نور در آبان‌ماه

مازندشورا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور گفت: اقتدار گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج سپاه ناحیه نور در دو مرحله در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسین محمودی صبح امروز در نشست خبری مطبوعاتی با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: رزمایش‌ها سبب آمادگی و اقتدار بسیج می‌شود و ما امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای افزایش آمادگی و به روز رسانی نیروها و اطلاعات، رزمایش گردان‌های بیت المقدس(برادران) و کوثر(خواهران) را در دو مرحله در آبان‌ماه سال جاری در سطح شهرستان اجرا می‌کنیم.

وی افزود: بسیج از متن مردم به پا خواسته و خود مردم هستند که در همه عرصه‌ها همواره با بصیرت نقش آفرینی کردند و دستگاه‌های متولی از جمله سپاه نقش هماهنگ کننده، سازماندهی  و هدایت را به عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور با بیان اینکه رزمایش امسال با توجه به ظرفیت، شرایط اقلیمی و حساسیت هر منطقه برگزار می‌شود، تصریح کرد: رزمایش الی‌بیت‌المقدس امسال با نام شهدای حرم، شهیدان جمشیدی و نیک‌نژاد از شهدای مدافع حرم این شهرستان و با سناریوی از پیش نوشته شده در تاریخ‌های 6 و 7 آبان ماه با عنوان دفاع از ساحل و اماکن مهم دولتی، نظامی، امنیتی و .... در شهر نور برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش در تاریخ‌های 13 و 14 آبان ماه با عنوان دفاع از کوی و برزن و مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها در شهر چمستان انجام و هدف آن آمادگی لازم نیروها در همه عرصه‌ها و حوزه‌های جغرافیایی و افزایش توانمندی گردان‌های واکنش سریع است.

محمودی خاطر نشان کرد: به منظور افزایش توان رزمی گردان‌های عمل کننده در رزمایش تاکنون چند مرحله فراخوانی صورت گرفت و آموزش‌های لازم همراه با آمادگی جسمانی انجام شد و آمادگی لازم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرای رزمایش، نمایش اقتدار بسیج است، افزود: گردان‌های کوثر(خواهران) رزمایش امداد و نجات را انجام می‌دهند و آمادگی و توان خود را افزایش می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور از برگزاری جلسات پشتیبانی رزمایش با نام قرارگاه امام هادی(ع) با ریاست فرماندار شهرستان خبر داد و گفت: در این جلسات نقش کمیته‌های مختلف مشخص و همه مسئولان و دستگاه‌ها موظف به همکاری و پشتیبانی شدند تا رزمایش مناسب برگزار شود.

انتهای پیام/86023/ت


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #رزمایش #آمادگی #شهرستان #گردان‌های #افزایش #ناحیه #مرحله #فرمانده #مقاومت #امسال #برگزار #شهدای #تاریخ‌های #می‌دهند #پشتیبانی #جلسات #اینکه #عنوان #نیروها #محمودی #آبان‌ماه #اجرای #اقتدار #خواهران #عرصه‌ها #افزود #کننده

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان نور در آبان‌ماه

*

*


X https://sport45.site/