تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 - ساعت : 07:30

کد مطلب: 79 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

مازند شورا :رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

مازند شورا :جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت روزهای چهارشنبه 16، پنج‌شنبه 17 و جمعه 18 دی‌ماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 18 دی‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، اظهار کرد: تردد انواع کامیون از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 16، پنج‌شنبه 17 و جمعه 18 دی‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 18 دی‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 


برچسب ها : #اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران #

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

*

*


X https://sport45.site/