حضور تیم منتخب کشتی آزاد مازندران در قهرمانی کشور

تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - ساعت : 11:18

کد مطلب: 8826 چاپ به اشتراگ گذاشتن

دبیر هیأت کشتی مازندران خبر داد

حضور تیم منتخب کشتی آزاد مازندران در قهرمانی کشور

مازندشورا: دبیر هیأت کشتی مازندران از حضور پرقدرت تیم منتخب کشتی آزاد مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

مازندشورا:غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به حضور پرقدرت تیم منتخب کشتی مازندران در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد منتخب مازندران با برگزار اردوی نهایی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور طی روزهای 21 و 22 آبان‌ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: مازندران به عنوان قطب اصلی کشتی کشور برنامه‌های آماده‌سازی کشتی‌گیران خود را از مدت‌ها قبل برای حضور موفق در این مسابقات آغاز کرد.

دبیر هیأت کشتی مازندران درباره اسامی تیم منتخب کشتی آزاد مازندران برای حضور در اردوی متمرکز استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور گفت: تیم مازندران همچون سال‌های گذشته به عنوان مدعی اصلی قهرمانی است.

نوری‌زاده گفت: در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری، حمید خلیلی و مهران رضازاده، در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی، عباس دباغی و فرزاد عموزاد در 65 کیلوگرم محمد مهدی یگانه جعفری، مسعود اسماعیل‌پور و رضا عبدالله‌پور و در وزن 70 کیلوگرم نیز مرتضی گودرزی، سعید دادش‌پور و مهدی تقوی به عنوان نفرات مازندرانی در این اردو هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: حسین الیاسی، امید حسن‌تبار و ایمان رحمانی‌زاده در وزن 74 کیلوگرم، مجتبی گلیج، محمدجواد ابراهیمی و رضا مظفری در 86 کیلوگرم، حامد طالبی زرین‌کمر، عباس طحان و حسین رمضانیان در 97 کیلوگرم و جابر صادق‌زاده، رضا موسوی و جعفر شمس ناتری در وزن 125 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران شاخص مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیأت کشتی مازندران با بیان اینکه سید مصطفی میرعمادیان به عنوان سرمربی و محمود حسن‌نیا، جانعلی خسرو‌نژاد و علی خدایی به عنوان مربیان تیم منتخب کشتی آزاد مازندران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/86005/خ20


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #کیلوگرم #عنوان #قهرمانی #منتخب #مسابقات #کشتی‌گیران #مازندرانی #ایمان #برگزار #نوری‌زاده #اظهار #اردوی #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حضور تیم منتخب کشتی آزاد مازندران در قهرمانی کشور

*

*


X https://sport45.site/