تداوم صدرنشینی بانک سرمایه با شکست کاله مازندران

تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 - ساعت : 01:09

کد مطلب: 8982 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس مرکز تحقیقات لرزه شناسی دانشگاه فردوسی:

تداوم صدرنشینی بانک سرمایه با شکست کاله مازندران

مازندشورا: ساری- ایرنا- تیم کاله مازندران با قبول چهارمین شکست متوالی خود در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، صدرنشینی تیم بانک سرمایه تهران را تداوم بخشید.

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم کاله مازندران در هفته چهارم این رقابت ها ، عصر چهارشنبه و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل، میزبان تیم صدر جدولی بانک سرمایه تهران بود که در نهایت تیم بانک سرمایه با نتیجه سه برصفر میزبان پرآوزه های سالهای اخیر والیبال کشور را شکست داد.
شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای(25بر 23 )، ( 25بر 23 ) و (25 بر 21) از میزبان خود تیم کاله مازندران امتیاز گرفتند.
تیم بانک سرمایه با کسب 3 امتیاز مسابقه برابر کاله جمع امتیازهای خود را به عدد 12 رساند تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.
شاگردان ' بهروز عطایی' در تیم کاله مازندران هم با قبول چهارمین شکست متوالی خود در رقابت های این فصل با یک امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول دوازده تیمی این رقابت ها باقی ماند.
با سیاست های مسئولان باشگاه کاله مازندران ، این تیم در رقابت های امسال با شش بازیکن تیم ملی والیبال جوانان و چند بازیکن جوان بومی این استان در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده که تاکنون نتوانسته پیروزی در لیگ را تجربه کند.
تیم کاله مازندران با کسب 2 مقام قهرمانی ، یک نائب قهرمانی و چهار مقام سومی پس از پیکان تهران دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال ایران است.
هفته پنجم این رقابت ها روز چهارشنبه 19 آبان برگزار می شود و تیم کاله در دیداری بیرون ازخانه میهمان تیم خاتم اردکان یزد است و بانک سرمایه در تهران میزبان تیم متین ورامین است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #رقابت #مازندران #سرمایه #میزبان #امتیاز #تهران #والیبال #همچنان #بازیکن #قهرمانی #خبرنگار #امتیازهای #شاگردان #متوالی #چهارشنبه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تداوم صدرنشینی بانک سرمایه با شکست کاله مازندران

*

*


X https://sport45.site/