امام جمعه موقت ساری : لبیک یا حسین بدون دشمنی با آمریکا معنی ندارد

تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - ساعت : 17:26

کد مطلب: 9123 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور:

امام جمعه موقت ساری : لبیک یا حسین بدون دشمنی با آمریکا معنی ندارد

مازندشورا: ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به دسایس گوناگون آمریکا علیه جمهوری اسلامی، گفت : لبیک یا حسین (ع) بدون دشمنی با این شیطان بزرگ معنی ندارد.

مازندشورا: به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری ، انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و افزود : این نظام الهی نمی تواند دست دوستی به آمریکا و سایر یزیدیان جهان بدهد.
وی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات اتمی با کشور های 1+5 علنا غیر قابل اعتماد بودن به آمریکا را به جهانیان ثابت کرد ، گفت : افرادی که تصور می کنند برقراری رابطه با این کشور مشکلات موجود را حل می کند، دچار ساده اندیشی شده اند.
قاسمی از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام به عنوان یکی از بزرگ ترین افتخارات نظام الهی یاد کرد و ادامه داد: اهمیت این اقدام همین بس که امام راحل آن را انقلاب دوم نامید.
خطیب جمعه ساری با اشاره به انتشار بیش از 70جلد کتاب در باره تسخیر لانه جاسوسی تاکید کرد که این کتاب ها در دانشگاهها و مدارس باید تدریس شود.
قاسمی همچنین از 14 آبان به عنوان روز مازندران یاد کرد و گفت : مسئولان فرهنگی کشوری و استانی باید در صدد معرفی کامل این استان به تمام دنیا باشند.
او افزود : مازندران دارای قابلیت های فراوانی در همه زمینه هاست که متاسفانه در شناساندن آن کوتاهی شد.
وی با بیان اینکه روز مازندران تنها نباید به برگزاری یک همایش و معرفی لباس و موسیقی آن خلاصه شود، گفت : این روز باید بهانه ای برای ایجاد اشتغال و حل سایر معضلات استانی شود.
خطیب جمعه ساری با اشاره به احداث منطقه آزاد در امیرآباد بهشهر اظهار داشت : جهانیان باید بدانند که مردم ولایتمدار مازندران در استقرار حکومت علوی و نیز سایر مقاطع تاریخی از جمله دفاع مقدس همواره پیشگام بوده اند.
خبرنگار: زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #مازندران #قاسمی #آمریکا #اشاره #انتشار #استانی #معرفی #عنوان #تسخیر #انقلاب #افزود #اینکه #جهانیان #جاسوسی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : امام جمعه موقت ساری : لبیک یا حسین بدون دشمنی با آمریکا معنی ندارد

*

*


X https://sport45.site/