1200 بسیجی بهشهری در رزمایش الی‌ بیت‌المقدس شرکت کردند

تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - ساعت : 17:08

کد مطلب: 9155 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فارس گزارش می‌دهد

1200 بسیجی بهشهری در رزمایش الی‌ بیت‌المقدس شرکت کردند

مازندشورا: مرحله دوم رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در بهشهر با حضور گردان‌های کوثر خواهران و گردان‌های برادران امروز جمعه در این شهرستان برگزار شد تا توان نیروهای بسیجی به نمایش گذاشته شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مرحله دوم رزمایش الی‌بیت المقدس در بهشهر با حضور گردان‌های کوثر خواهران و گردان‌های برادران امروز جمعه برگزار شد و نیروهای بسیجی و مردمی توانایی دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات را به نمایش گذاشتند.

گردان کوثر خواهران بهشهری امروز با حضور در دبیرستان شهید چمران و برگزاری رزمایش امداد و نجات، توانایی خود را در حملات فرضی دشمن، خنثی کردن جاسوسی و امداد و نجات به مصدومان به معرض نمایش قرار دارند.

* شرکت 1200 بسیجی در رزمایش الی بیت‌المقدس بهشهر

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر از شرکت یک‌هزار و 200 بسیجی در رزمایش الی‌بیت‌المقدس بهشهر خبر داد و گفت: رزمایش دفاع از جنگل و رزم در جنگل در 6 و 7 آبان‌ماه با حضور بسیجیان با موفقیت انجام شد و در دور دوم رزمایش، بسیجیان رزمایش کوی و برزن و امداد و نجات را تمرین کردند.

عابدین داغمه‌چی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای 6 و7، 13 و 14 آبان ماه جاری اظهار کرد: این رزمایش به استعداد یک‌هزار و 200هزار بسیجی در قالب 6 گردان به نمایش در‌آمد.

وی همکاری گروهی و افزایش انسجام، سنجش توان رزمی، تمرکز بر نحوه دفاع و عملیات پدافندی در زمینه‌های مختلف نبرد، دفاع نرم، توان رزمی و تاکتیکی را از مهم‌ترین اهداف این رزمایش اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر افزود: برگزاری صبحگاه مشترک برای وحدت سازمانی، اجرای برنامه فرهنگی و ورزش صبحگاهی، سازمان‌دهی نیروها، برگزاری کلاس‌ها، راهپیمایی شبانه در سطح شهر، نمایش قدرت نیروهای نظامی، حضور در نماز جمعه، رزمایش امداد و نجات و ... ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این رزمایش بود.

داغمه‌چی با اشاره به حضور بانوان در رزمایش امداد و نجات گفت: تبلیغات سنگین علیه حجاب و عفاف و ترویج بی‌بندوباری از برنامه‌های مهم دشمنان بوده است که امروز بانوان و خواهران بهشهری با حضور در رزمایش امداد و نجات و با پوش و حجاب کامل اعلام کردند که با اطاعت از ولی فقیه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و در زمان کمک‌رسانی و امداد هم هم‌پای مردان برای اقتدار و عزت نظام گام بر‌می‌دارند.

* حضور بانوان در رزمایش، بیانگر عزت و اقتدار همه‌جانبه ایران اسلامی است

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) ناحیه مقاومت بسیج بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این رزمایش افزود: امروز خواهران بهشهری ما با حضور در این رزمایش اعلام کردند که دوشادوش مردان برای دفاع از این نظام و انقلاب جانانه ایستاده‌اند و لحظه‌ای دست از دفاع بر نمی‌دارند.

زهرا مهدی‌پور، اظهار کرد: امروز بیشترین هجمه‌ها و تبلیغات دشمن، علیه زنان و دختران جوان مسلمان ما است که باید با مجهز کردن بانوان به سلاح ایمان و توجه به ارزش‌های اسلامی، بانوانی در مسیر ائمه اطهار(ع) تحویل جامعه دهیم.

وی گفت: دشمنان ما در هر زمان و مکانی در صدد توطئه علیه ما و انقلاب اسلامی ما هستند و حضور بانوان در رزمایش، بیانگر عزت و اقتدار همه‌جانبه ایران اسلامی است.

انتهای پیام/86002/ن40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #رزمایش #بهشهر #امداد #بانوان #بسیجی #امروز #بهشهری #اسلامی #برگزاری #مقاومت #نمایش #خواهران #ناحیه #انقلاب #اعلام #اقتدار #تبلیغات #برنامه‌های #افزود #دشمنان #ایستاده‌اند #همه‌جانبه #بیانگر #مردان #فرمانده #ارزش‌های #بسیجیان #نیروهای #توانایی #گردان‌های #شهرستان #بیت‌المقدس #گردان #یک‌هزار #خبرنگار #اشاره #گفت‌وگو #داغمه‌چی #گزارش #اظهار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : 1200 بسیجی بهشهری در رزمایش الی‌ بیت‌المقدس شرکت کردند

*

*


X https://sport45.site/