انهدام کارگاه تهیه ماده مخدر شیشه در آمل/ عوامل توزیع هروئین دستگیر شدند

تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - ساعت : 23:21

کد مطلب: 9836 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار ویژه آمل عنوان کرد

انهدام کارگاه تهیه ماده مخدر شیشه در آمل/ عوامل توزیع هروئین دستگیر شدند

مازندشورا: فرماندار ویژه آمل با اشاره به انهدام کارگاه تهیه ماده مخدر شیشه در این شهرستان، گفت: عوامل توزیع ماده مخدر هروئین در این شهرستان دستگیر شدند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد منفرد امشب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار کرد: اعتیاد بلای خانمان‌سوز است و این روزها نسل جوان و نوجوان را درگیر کرده است.

وی افزود: از گذشته تاکنون دیدگاه دولت در برخورد با معتادان متفاوت بود هر چند اگر مواد مخدر در اختیار هر فرد قرار می‌گرفت مجرم تلقی شده و بالاترین برخورد با آن انجام می‌شد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه امروزه بعد از مدت‌های طولانی این نتیجه حاصل شد که معتاد مجرم نیست، تصریح کرد: اعتیاد این روزها عمل مجرمانه تلقی نمی‌شود هر چند باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر که به سرشاخه‌هایی وصل هستند مجرم تلقی می‌شوند.

*کاهش میزان وقوع طلاق در آمل

این مسؤول با اعلام اینکه معضل اعتیاد پدیده‌ای بوده که به دنبال خود موارد زیادی را به همراه دارد، تصریح کرد: این پدیده‌های اجتماعی در تقابل و تعامل با هم هستند.

منفرد با بیان کاهش میزان طلاق از ابتدای سال تاکنون، ادامه داد: این امر نشان داد که می‌توان همه پدیده‌های اجتماعی را به عنوان ناهنجاری مدیریت کرد.

وی با اشاره به وجود پنج کمپ ترک اعتیاد در آمل با زیرپوشش قرار دادن 626 نفر، از فعالیت سه سازمان مردم‌نهاد این شهرستان برای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در زمینه کشف مواد مخدر و دستگیری عاملان در آمل اقدامات خوبی انجام گرفت.

فرماندار ویژه آمل با بیان فعالیت 38 مرکز متادون‌تراپی و دیگر مراکز درمانی، یادآور شد: بیش از یک هزار و 20 نفر به جرم مواد مخدر دستگیر شدند و تاکنون 327 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل کشف شد.

این مسؤول با اشاره به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در این شهرستان، افزود: دو مرکز رضوان 38 و منطقه امت‌آباد در این آمل وجود دارند که اقدامات خوبی تاکنون در آن انجام شد.

*کشف 94 کیلوگرم تریاک از خودروی سنگین در آمل

منفرد با بیان اینکه منطقه امت‌آباد می‌تواند به عنوان یکی از سکونت‌گاه‌های غیررسمی که در آن اقدامات گسترده انجام شد برای دیگر شهرها الگو باشد، اظهار کرد: در این امر و ایجاد امکانات مناسب همه نهادها و دستگاه‌ها نقش‌آفرین بودند.

وی با اشاره به دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در آمل، ادامه داد: توسط دستگاه‌های امنیتی کارگاه تولید شیشه در روستای نوا بخش لاریجان منهدم شد.

فرماندار ویژه آمل با بیان شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع یک کیلوگرم هروئین، تصریح کرد: در اقدامی جالب توجه مقدار 94 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورت ماهرانه در یک دستگاه خودروی سنگین جاسازی شده بود توسط عوامل امنیتی شناسایی شد.

منفرد با اشاره به وجود سالن ورزشی نیمه‌تمام در منطقه امت‌آباد، گفت: باید هر چه زودتر این مکان ورزشی که سال‌های زیادی عملیات ساخت آن طول کشیده است به سرانجام برسد.

انتهای پیام/86012/آ ۳۰/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مواد مخدر #تاکنون #کیلوگرم #منفرد #اعتیاد #اشاره #توزیع #فرماندار #عوامل #تصریح #امت‌آباد #اینکه #اقدامات #عنوان #دستگیری #منطقه #شهرستان #سکونت‌گاه‌های #خودروی #شناسایی #ورزشی #امنیتی #سنگین #فعالیت #تریاک #مسؤول #مبارزه #اظهار #دستگیر #هروئین #کارگاه #روزها #افزود #پدیده‌های #اجتماعی #زیادی #میزان #برخورد #ادامه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : انهدام کارگاه تهیه ماده مخدر شیشه در آمل/ عوامل توزیع هروئین دستگیر شدند

*

*


X https://sport45.site/