لزوم ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقشار مختلف جامعه

تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 - ساعت : 18:52

کد مطلب: 10120 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار ویژه تنکابن مطرح کرد

لزوم ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقشار مختلف جامعه

مازندشورا: فرماندار ویژه تنکابن گفت: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقشار مختلف مردم ارتقاء پیدا کند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سید امیر حسینی‌جو عصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه بسیج فقط به قشر خاصی تعلق ندارد و همه ملت ایران اسلامی بسیجی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: بسیج فقط یک لباس نیست و در نظامی‌گری خلاصه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج نماد همبستگی ملت ایران اسلامی در برابر انواع مسائل و در برگیرنده همه شئون اجتماعی است، افزود: باید تلاش کنیم در همه ابعاد با روحیه بسیجی حضوری فعال داشته باشیم و مسیر توسعه و سازندگی کشور را با این فرهنگ و با شتاب معقول و منطقی‌تری دنبال کنیم.

فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه برای حل مسائل و مشکلات هیچگاه نباید منتظر معجزه‌ای باشیم و باید با تلاش زمینه‌های رشد و توسعه کشور، استان و منطقه را فراهم کنیم، تصریح کرد: این امر مهم محقق نمی‌شود مگر با روحیه جهادی و تعامل مثبت بین مسؤولان تا مردم نتیجه این تلاش و برنامه‌ریزی‌ها را لمس کنند.

حسینی‌جو با اشاره به پیشینه تاریخی مردم تنکابن در تحولات سیاسی، اجتماعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تنکابن در طول تاریخ این کشور در کنار بسیاری از معادلات مهم کشور بوده و محوریت حضور مردم و افراد برجسته تنکابن در کنار مردم گیلان و آذربایجان در جریان انقلاب مشروطه نمونه بارز این مسأله است.

وی با اشاره به ولایتمداری تنکابنی‌ها و وجود ظرفیت‌های فراوان موجود در آن برای رشد و توسعه کشور، بیان کرد: تقدیم 22 سردار و بیش از 500 شهید و حماسه سازی‌های ادواری و حضور در جریانات انقلاب مانند انتخابات نشانگر اهمیت مردم تنکابن در حمایت از نظام و تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه است.

معاون استاندار مازندران در پایان با تاکید بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی، گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در همه ابعاد زندگی و اقشار مختلف ارتقاء یابد و باید تلاش شود تا سرانه مطالعه در بین عموم مردم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/86020/ن30/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #تنکابن #اینکه #توسعه #انقلاب #اشاره #اسلامی #کتابخوانی #فرهنگ #روحیه #ابعاد #باشیم #مطالعه #اجتماعی #اهمیت #مسائل #مختلف #حسینی‌جو #اقشار #فرماندار #نمی‌شود #بسیجی #شهرستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : لزوم ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقشار مختلف جامعه

*

*


X https://sport45.site/