ارائه دانش و تجربه‌های ایفکتیس برای جلوگیری از تکرار حادثه پلاسکو/ تاثیر منفی حادثه پلاسکو در جذب توریسم/ راه طولانی ایران تا رسیدن به بازار جهانی محصولات محافظ در برابر حریق

تاریخ انتشار : جمعه 06 اسفند 1395 - ساعت : 09:01

کد مطلب: 14104 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر هلدینگ ایفکتیس در گفت‌وگو با پایگاه خبری تاکید کرد

ارائه دانش و تجربه‌های ایفکتیس برای جلوگیری از تکرار حادثه پلاسکو/ تاثیر منفی حادثه پلاسکو در جذب توریسم/ راه طولانی ایران تا رسیدن به بازار جهانی محصولات محافظ در برابر حریق

مازندشورا: مدیر هلدینگ ایفکتیس با ابراز تاسف از وقوع حادثه پلاسکو از آمادگی این گروه فعال در بررسی ایمنی در برابر آتش برای ارائه دانش و تجربه به ایران برای جلوگیری از تکرار حادثه پلاسکو خبر داد.

مازندشورا:دانیل ژویه، مدیر هلدینگ ایفکتیس در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری میان هلدینگ ایفکتیس و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: هدف اصلی از امضای این تفاهمنامه ارتقای ایمنی ساختمان‌های ایران در برابر آتش است و با توجه به اینکه ما دارای تجربه ۵۰ ساله در ارائه دانش این حوزه در کشورهای فرانسه، هلند و ترکیه هستیم امضای این تفاهمنامه می‌تواند کمک زیادی به ایران باشد.

ژویه افزود: نقش سیستم‌های ساختمانی در ایمنی بسیار مهم است تا شاهد اتفاقات تلخ و حریق نباشیم و لازم است از همان وموادی که محقق در آزمایشگاه مورد تست و ازیابی قرار می‌دهد در ساختمان‌ها استفاده شود.

مدیر هلدینگ ایفکتیس گفت: ایفکتیس دارای امکانات آزمایشگاهی خوبی برای حوزه‌های زلزله و کنترل مصالح ساختمانی است. از سوی دیگر با اینکه ایران دارای صنایع ساختمانی بزرگی است هنوز در آغاز راه قرار دارد و باید تا رسیدن به بازار جهانی و صادرات گام‌های بلندتری بردارد.

وی با بیان اینکه وقوع حادثه پلاسکو بسیار تاسف‌بار است، افزود: این حادثه تبعات منفی دارد و دارای تاثیر منفی بر جذب توریسم است و ما آماده هستیم که دانش فنی و تجربه خود را برای ایمن کردن ساختمان‌های جدید و نیز ارتقای ایمنی ساختمان‌های قدیمی در اختیار قرار دهیم.

ژویه گفت: در ۱۹۰۹ حادثه‌ای در یکی از تونل‌های فرانسه رخ داد که منجر شد نقاط ضعف را بشناسیم و دریابیم که با وجود مقررات موجود گاه مسائلی نادیده گرفته می‌شود.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/مسکن و شهرسازی

برچسب ها : #ایفکتیس #دارای #حادثه #هلدینگ #تفاهمنامه #ایمنی #اینکه #ساختمانی #ساختمان‌های #امضای #پلاسکو #فرانسه #تجربه #هستیم #افزود #بسیار #گفت‌وگو #پایگاه #ارائه #توریسم #بازار #شهرسازی #ارتقای #جهانی #تاثیر #برابر

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ارائه دانش و تجربه‌های ایفکتیس برای جلوگیری از تکرار حادثه پلاسکو/ تاثیر منفی حادثه پلاسکو در جذب توریسم/ راه طولانی ایران تا رسیدن به بازار جهانی محصولات محافظ در برابر حریق

*

*


X https://sport45.site/