تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - ساعت : 23:47

کد مطلب: 14449 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شهروندان میهمان برنامه سبزه تهرون می شوند

مازندشورا: شهردارآنلاین: به منظور ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و آشنایی شهروندان با حیات وحش و محیط زیست مسابقه سبزه تهرون با حضور شهروندان در موزه دارآباد برگزار می شود.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مجید نوائیان مدیر موزه دارآباد با اعلام این خبر اظهار داشت:  موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد- درآستانه نوروز 96  با همکاری رادیو تهران "مسابقه سبزه تهرون" را ویژه خانواده های تهرانی برگزار می کند.
وی افزود : این مسابقه به منظور آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم  با حیات وحش، گیاهان و به طور کلی محیط زیست و همچنین ایجاد رابطه صحیح میان انسان و محیط اطرافش، با همکاری شبکه رادیویی تهران صدای پایتخت، صدای همدلی با بهره گیری از حضور کارشناسان  عرصه محیط زیست و اجرای هنرمندان رادیو تهران برگزار     می شود که جوایز ارزنده ای هم به برگزیدگان مسابقه اهدا خواهد شد. 
نواییان خاطر نشان ساخت : در این مسابقه ابتدا کارشناسان در خصوص موضوعات خاص زیست محیطی توضیحاتی را به شرکت کنندگان ارائه می دهند و سپس با طرح سوالاتی، موضوع مورد بحث ارزیابی قرار می گیرد و برگزیدگان مشخص  می شوند.
وی تصریح کرد: این مسابقات در چندین روز برگزار و در ایام تعطیلات نوروز از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه سبزه تهرون می توانند با شماره تلفن گویای 27860094 تماس بگیرید و با اعلام نام و شماره تماس خود و همراهان، روز حضورشان در مسابقه تعیین شود. 

 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #مسابقه #تهران #تهرون #برگزار #کارشناسان #برگزیدگان #محیط زیست #شماره #رادیویی #دارآباد #نوروز #همکاری #رادیو #اعلام

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شهروندان میهمان برنامه سبزه تهرون می شوند

*

*


X https://sport45.site/