تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - ساعت : 01:40

کد مطلب: 19898 چاپ به اشتراگ گذاشتن

برگزاری جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" در مجموعه شهربانو منطقه 21

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" در بوستان ویژه بانوان این منطقه خبر داد.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، فاطمه یوسلیانی رئیس اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" به همت اداره بانوان و با همکاری خانه های خانواده و سبک زندگی محلات 13گانه ی منطقه 21 در مجموعه شهر بانو با حضور بانوان خلاق عضو در کانون های خانه، خانواده و سبک زندگی برگزار شد.
رئیس اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه تاکید کرد: جشنواره "هفت سین نوروزی" با هدف گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی ایرانی در بین بانوان ایرانی و همچنین نمایش استعدادها و توانمندی های بانوان در عرصه های اجتماعی برپا شده است. 
وی همچنین افزود: کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان هنرمند در سطح محلات 13گانه منطقه 21 و حمایت از ایده های خلاقانه این بانوان با محوریت سفره های هفت سین از ضرورت های برگزاری این جشنواره بوده است. 
یوسلیانی در پایان خاطرنشان کرد: در این جشنواره بیش از 30 هفت سین از دستاوردهای منتخب بانوان محلات 13 گانه منطقه 21 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و به نفرات برتر نیز جوایز نفیسی اهدا شد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #بانوان #منطقه #جشنواره #اجتماعی #محلات #اداره #نوروزی #زندگی #ایرانی #13گانه #همچنین #معاونت #برگزیدگان #مجموعه #برگزاری #فرهنگی #خانواده

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برگزاری جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" در مجموعه شهربانو منطقه 21

*

*


X https://sport45.site/