ستاد تبلیغاتی روحانی در ساداتشهر رامسر افتتاح شد

تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - ساعت : 18:58

کد مطلب: 22136 چاپ به اشتراگ گذاشتن

ستاد تبلیغاتی روحانی در ساداتشهر رامسر افتتاح شد

مازندشورا: نوشهر - ایرنا - ستاد انتخاباتی حسن روحانی یکی از 6 نامزد تایید شده پست ریاست جمهوری اسلامی ایران ، فعالیت خود را از روز دوشنبه در ساداتشهر رامسر آغاز کرد.

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، دبیر کل حزب مردم سالاری و نماینده تهران ، شمیرانات و شهری در مجلس شورای اسلامی در ائین گشایش ستاد تبلیغاتی انتخابات دکتر روحانی در ساداتشهر گفت : همه باید در این دوره از انتخابات شرکت کنیم نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم باید در مرحله اول با انتخاب دکتر روحانی مسیری را شروع کرده باید برای موفقیت ادامه دهد.
مصطفی کواکبیان افزود : با وجود همه موفقیت های دولت در سیاست خارجی و داخلی ، دولت دارای مشکلاتی از جمله اشتغال و نقدینگی و ... است ولی هم اکنون این دولت در ریل توسعه قرار گرفته و باید با جدیت ادامه پیدا کند.
وی گفت : از بابت این انتخابات نگرانی نداریم چرا که معتقدیم اقای روحانی و اصلاحات رای می آورد و هر خانه ، مکان ، فضای مجازی باید به عنوان یک ستاد باشند تا مردم را به شرکت در این انتخابات تشویق کنند تا این انتخابات در مرحله اول به سرانجام برسد و به مرحله دوم کشیده نشود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : انشاالله در 30 اردیبهشت شاهد برگزاری جشن پیروزی دکتر روحانی باشیم.
کواکبیان با اشاره به برگزاری مناظره ها گفت : برگزاری این مناظره ها خوب است به شرطی که اخلاق انتخاباتی رعایت شود و دستاوردهای اصل نظام نباید زیر سوال برود.
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت : انشاالله وضعیت دولت دوازدهم به مراتب بهتر از دولت یازدهم خواهد بود چرا که برخی از اشکالات دولت باید برطرف شود که تعویض برخی از وزرای دولت از ان جمله می باشد.
وی با اشاره به ادعای برخی از داوطلبان ریاست جمهوری مبنی بر پرداخت سه برابری یارانه ها گفت : این شعارها عوام فریبی است امکان پرداخت یارانه با این میزان وجود ندارد چرا که باید قانون و برنامه برای این منظور وجود داشته باشد.
در این آئین اقشار مختلف مردم ساداتشهر رامسر حضور داشتند.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور **سید محسن حسن نیا
/1602/1899


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #انتخابات #روحانی #اسلامی #برگزاری #مرحله #ساداتشهر #اشاره #اردیبهشت #انشاالله #مناظره #ریاست #یارانه #پرداخت #جمهوری #کواکبیان #ادامه #خبرنگار #شورای #نماینده #رامسر #نباید #موفقیت #تبلیغاتی #باشیم #سالاری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ستاد تبلیغاتی روحانی در ساداتشهر رامسر افتتاح شد

*

*


X https://sport45.site/