تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - ساعت : 10:49

کد مطلب: 24772 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پیش نیاز تغییر و تحول شهر بندرعباس

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار بندرعباس گفت: تغییر و تحول در بندرعباس بندرعباس و بهسازی بافت فرسوده نیازمند مشارکت مردمی و یک برنامه مدون و منسجم هستیم.

مازندشورا:عباس امینی زاده در جمع خبرنگاران بیان داشت: در مهندسی تغییر و تحول در بافت فرسوده نیازمند یک برنامه منسجم و درست هستم، چارچوب این برنامه بسته شده اما باید منابع مورد نیاز هم تامین شود.

وی در مورد اینکه ۳۵۰ هکتار در کنار راه اهن بندرعباس جهت حل مشکل بافت فرسوده شهر بندرعباس مشخص شده بود، اظهارداشت: ۳۵۰ هکتار با هدف تامین منابع مالی اصلاح و بهسازی بافت فرسوده شهر بندرعباس توسط راه و شهرسازی آماده سازی شده و با کاربری ساخت خانه های ویلایی و احداث یک منطقه لاکچری به فروش خواهد رسید. و از محل درآمد فروش اراضی این منطقه منابع مالی جهت اصلاح و بازسازی بافت فرسوده شهر بندرعباس تامین می شود.

امینی زاده خاطرنشان کرد: نگاه راه و شهرسازی به ایجاد این ۳۵۰ هکتار قابل تامل است. هدفگذاری صورت گرفته برای  ایجاد ساختمانهای ویلایی و تامین مالی برای پشتیبانی و تغییر در بافت فرسوده است.

وی ادامه داد: برای تحقق فروش اراضی ۳۵۰ هکتار و احداث منازل ویلایی نیازمند مشارکت مردمی هستیم، افرادی که نیازمند خرید منازل ویلایی هستند می توانند اقدام به خرید این اراضی کنند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #فرسوده #بندرعباس #تامین #ویلایی #هکتار #اراضی #نیازمند #تغییر #منابع #ایجاد #منازل #منطقه #شهرسازی #اصلاح #برنامه #امینی #احداث

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پیش نیاز تغییر و تحول شهر بندرعباس

*

*


X https://sport45.site/