تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - ساعت : 17:30

کد مطلب: 25708 چاپ به اشتراگ گذاشتن

2مولفه مهم مدیریتی در شهرداری

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهروندان حاضر در این ملاقات ضمن گفتگو با شهردار منطقه و مطرح نمودن پرونده های خود از راه کار مناسب و اعلام نظر مهندس عباس نژاد برخوردار شدند.شهردار منطقه 3 تبریز در ادامه ملاقات های مردمی خود صبح امروز با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

مازندشورا:ملاقات مردمی این هفته مهندس پرویز عباس نژاد همچون هفته های پیشین جهت بررسی پرونده های مراجعین و اعلام نظر شهردار منطقه به همراه جمعی از معاونین و مدیران واحدهای مختلف این شهرداری برگزار گردید.
شهردار منطقه 3 در حاشیه جلسه ملاقات مردمی،  مردم داری و دفاع از حقوق قانونی سازمانی  را دو مولفه مهم مدیریتی در شهرداری منطقه 3 برشمرد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری نهادی اجتماعی و مردمی است و باید در رویکرد عملیاتی خود با حفظ این دو مولفه یعنی اجتماعی و مردمی بودن حرکت کند، افزود: یکی از جلوه های خدمت جهادی در شهرداری منطقه 3 ارتباط بی واسطه و رو در رو با شهروندان است که برگزاری منظم جلسات ملاقات مردمی یکی از راهکارهای عملیاتی نمودن این مولفه مهم در مدیریت شهری است که می تواند رضایتمندی عمومی را تا حدّ زیادی جلب نماید.
مهندس عباس نژاد افزود: خاصیت و طبیعت کار شهرداری و گستردگی و تنوع خدماتی که ارائه می کند باعث شده شاهد مراجعات گسترده مردمی به شهرداری باشیم که با برگزاری جلسات ملاقات مردمی می خواهیم این پیام را به مردم عزیز و شهروندان  عزیز بدهیم که در عمل آن ها را ولی نعمت خود می دانیم.
شهردار منطقه 3 ادامه داد: در جلسات ملاقات مردمی سعی می کنیم با استفاده از راهکارهای قانونی و با حضور مدیران بخش های مرتبط در وهله اول به سخن مراجعین گوش دهیم و در مرحله بعد اگر راهکار قانونی وجود داشت ضمن بررسی فنّی و کارشناسی مشکل مزبور تمام تلاش خود را برای کسب رضایتمندی مردم صورت می دهیم و طبیعی است که برخی مشکلات نیز راه حل قانونی ندارد و وقتی این مورد برای مراجعه کننده به صورت اقناعی توضیح داده می شود، معمولاً می پذیرد.
وی با اشاره به اهداف ملاقات های چهره به چهره بیان داشت: سرعت در پاسخگویی به مراجعات شهروندان ، احترام و تکریم ارباب رجوع، کاهش حجم مراجعات شهروندان در طول ایام هفته به شهرداری ، صرفه جویی دروقت و زمان و کاهش هزینه های تردد از مهم ترین اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.
بنا به گزارش دیدار مردمی شهردار منطقه 3 تبریز با شهروندان هر هفته روزهای دوشنبه انجام می شود.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #مردمی #شهرداری #منطقه #ملاقات #شهروندان #شهردار #قانونی #مراجعات #جلسات #برگزاری #مولفه #راهکارهای #بررسی #رضایتمندی #مهندس #اهداف #مراجعین #مدیران #اشاره #اجتماعی #عملیاتی #افزود #مدیریتی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : 2مولفه مهم مدیریتی در شهرداری

*

*


X https://sport45.site/