تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - ساعت : 16:24

کد مطلب: 26104 چاپ به اشتراگ گذاشتن

آغاز واکسیناسیون پرندگان باغ پرندگان

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آغاز فصل واکسیناسیون در باغ پرندگان تهران خبر داد و گفت: واکسیناسیون و دوره انگل درمانی پرندگان در این باغ آغاز شد.

مازندشورا:حسین سیگارودی در این باره گفت: براساس دستورالعمل های تهیه شده، به منظور تامین سلامت و بهداشت پرندگان، فرایندهای واکسیناسیون و انگل درمانی پرندگان در مجموعه باغ پرندگان ، به صورت دوره‌ای و با توجه به تغییر شرایط فصلی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: دوره انگل درمانی پرندگان در سال گذشته طی ماه های تیر و آبان انجام شد. در سال جاری اقدامات مربوطه برای دوره جدید شروع شده و طبق پیش بینی انجام شده، ظرف مدت حداکثر ده روز برای تمامی پرنده‌ها به پایان می رسد.
سیگارودی خاطرنشان کرد: این عملیات با گرفتن یک به یک افراد جمعیت و دادن دارو به پرنده انجام می شود که در این فرصت اطلاعات مربوط به انواع گونه ها، ثبت و شناسنامه های الکترونیک افراد گله از هر گونه تکمیل می شود. قابل ذکر است توجه به نکات ناشی از استرس وارده به پرندگان در زمان گرفتن و درمان بسیار حائز اهمیت است. از این رو این اقدامات زیر نظر مسئولان محیط زیست و مسئول فنی دامپزشکی توسط دامپزشک مقیم مجموعه انجام می گیرد.
معاون خدمات شهری منطقه 4 در پایان گفت: در حال حاضر پرندگان زیستگاه گنجشک سانان (زون یک) شامل مینا، کلاغ نوک قرمز، کلاغ گردن بور، عروس هلندی، بلدرچین، باقرقره، مرغ عشق و طوطی برزیلی به طور کامل واکسیناسیون شده اند و بقیه پرندگان نیز در لیست انتظار قرار دارند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #پرندگان #واکسیناسیون #گرفتن #افراد #پایان #مجموعه #سیگارودی #درمانی #اقدامات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آغاز واکسیناسیون پرندگان باغ پرندگان

*

*


X https://sport45.site/