تاریخ انتشار : چهار شنبه 04 مرداد 1396 - ساعت : 16:26

کد مطلب: 27400 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اجرای 3 پروژه "محله جوانمرد"

مازندشورا: شهردارآنلاین: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از اجرای 3 پروژه ترافیکی و فضای سبز در محله جوانمرد قصاب با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد تومان خبرداد.

مازندشورا:ابوالفضل حیدری در جریان بازدید های محله به محله و بررسی برنامه اجرایی محلات با شورایاران محله جوانمرد قصاب دیدار کرد و در این نشست صمیمانه، گفت: احداث پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب، دسترسی بلوار شهید دستواره به بزرگراه آزادگان و احداث بوستان شهربازی خانواده از مهمترین پروژه های در حال اجرا در محله جوانمرد قصاب است.
حیدری افزود: اعتباری بالغ بر 47 میلیارد تومان به این 3 پروژه اختصاص یافته که 45 میلیارد تومان آن به صورت متمرکز از سوی مجموعه شهرداری تهران و مشارکت بخش خصوص تامین شده است تا مهمترین خواسته های شهروندان محله جوانمرد قصاب که یکی از مهمترین محله های منطقه 20 محسوب می شود برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین سرانه فضای سبز محلات 20 گانه منطقه 20 به محله جوانمرد قصاب اختصاص دارد، گفت: این محله که در ورودی منطقه 20 واقع شده و دارای 15 بوستان، 50 هکتار فضای سبز و سرانه 22.65 مترمربع است.
حیدری ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت شورایاران در تدوین برنامه اجرایی محلات در سال 96، افزود: بر اساس نظر و دیدگاه شورایاران محله جوانمرد قصاب، 68 اقدام اجرایی در قالب 23 فعالیت عمرانی، 20 فعالیت ترافیکی، 5 برنامه اجتماعی، 20 طرح امور شهری برای این محله تدوین شده است که با اعتبار لحاظ شده از سوی شهرداری منطقه 20 در طول سال جاری به اجرا می رسد.
قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: اجرای برنامه عملیاتی محلات 20 گانه منطقه 20 در سال جاری با 1200 اقدام اجرایی، آغاز شده است که بررسی روند اجرایی و نحوه پیشرفت فعالیت های مدون این برنامه در قالب بازدید های میدانی محله به محله در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.
بر اساس این گزارش بازدیدهای میدانی و جلسات بررسی روند برنامه اجرایی محلات به صورت محله به محله با حضور تیم اجرایی شهرداری منطقه 20 به صورت مداوم انجام می شود تا روند اجرای آن تسریع شود.
جلسه نشست با شورایاران محله جوانمرد قصاب با حضور قائم مقام، معاونان، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، شهردار و روسای ادارات ناحیه 2 شهرداری منطقه 20، فعالان اجتماعی، شورایاران، مدیرمحله محله در سرای محله جوانمرد قصاب برگزار شد. 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #منطقه #جوانمرد #اجرایی #برنامه #شهرداری #محلات #شورایاران #اجرای #فعالیت #مهمترین #پروژه #حیدری #بررسی #سرانه #تدوین #اجتماعی #میدانی #اقدام #بازدید #افزود #بوستان #میلیارد #تومان #احداث #اختصاص #مشارکت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای 3 پروژه "محله جوانمرد"

*

*


X https://sport45.site/