تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - ساعت : 20:05

کد مطلب: 37242 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پیشرفت75درصدی عملیات عمرانی تغییر نهـــر به کــانیو کتابی

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار منطقه 10 از پیشرفت 75 درصدی عملیات عمرانی تبدیل نهر به کانیو کتابی و اجرای این طرح در 10993 متر از انهار خبر داد.

مازندشورا: سهیلا صادق زاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به مناسب سازی معابر و رفع مشکلات زیست محیطی به عنوان یکی از دغدغه های منطقه گفت: با فراهم سازی بسترهای مورد نیاز و اتخاذ تمهیدات مناسب این عملیات طبق بازده زمانی تعیین شده در سطح نواحی در حال اجراست و نظرسنجی های صورت گرفته حاکی از رضایت کامل شهروندان برای اجرای این طرح است.
وی با اشاره به جدیت در اجرای این طرح در سال جاری یادآور شد: در مجموعه این عملیات در 75 درصد از معابر اصلی و فرعی به میزان 4805 متر در ناحیه یک، 2815متر در ناحیه 2 و 3313 در ناحیه سه انجام شده است و مابقی نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از سعه صدر و همکاری شهروندان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح رفع مشکلات زیست محیطی، جلوگیری از انباشت زباله ها و آبگرفتگی در انهار، پیشگیری از تجمع حشرات و حیوانات موذی، تعریض معابر برای تردد و پارک وسایل نقلیه، تقلیل هزینه های لایروبی، مناسب سازی معابر برای عابرین پیاده، حذف پل های ناهمگن روی انهار در مقابل پارکینگ های منازل، زیباسازی محیط های شهری و حفظ بهداشت محیط زیست را در پی دارد و هم اکنون این عملیات در معابر اصلی و فرعی منطقه در دست اجراست.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #معابر #عملیات #منطقه #اجرای #ناحیه #مناسب #شهروندان #انهار #محیطی #اشاره #مشکلات #اجراست

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پیشرفت75درصدی عملیات عمرانی تغییر نهـــر به کــانیو کتابی

*

*


X https://sport45.site/