تاریخ انتشار : شنبه 04 آذر 1396 - ساعت : 21:27

کد مطلب: 38982 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها آزاردهنده است

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: دوبله پارک کردن خودروها در حاشیه خیابان‌ها آزاردهنده است و باید با متخلفان برخورد قانونی شود.

مازندشورا: احمدرضا دستغیب امروز در حاشیه دیدار فرمانده انتظامی فارس با نمایندگان شورای شهر شیراز در سخنانی اظهار داشت:  بیش از 90 درصد علت ترافیک، دوبله  پارک کردن خودروها در کنار مجتمع‌های تجاری به‌ویژه در خیابان عفیف‌آباد است و باید پلیس راهنمایی و رانندگی  در روان‌سازی ترافیک در این‌گونه معابر اقدام کند.

وی  با اشاره به اینکه اگر خطایی انجام شود، مردم آن را به‌حساب نظام و دین  می‌دانند، گفت: برای حفظ کرامت انسانی به‌ویژه جوانان باید امربه‌معروف و نهی منکر با رعایت موازین اسلامی و اخلاقی  در انذار عمومی و جامعه اثربخش باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز خود را از نیروی انتظامی جدا نمی‌داند و در برقراری جامعه‌ای پویا و بانشاط خود را شریک  این نهاد مردمی می‌داند.

دستغیب بیان داشت: ایران اسلامی جامعه‌ای اخلاق‌مدار و انسان‌دوست است و در این راستا باید با اتباع خارجی و غیرمجاز در چارچوب قانون و به‌دور از تندی رفتار کرد، چراکه برخورد شدید به‌دور از اسلامیت و انسانیت است.

وی اضافه کرد: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی به‌ویژه در حمل‌ونقل، عبور از خط عابر پیاده، برقراری امنیت به‌ویژه برای گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #اسلامی #به‌ویژه #شیراز #شورای #انتظامی #جامعه‌ای #به‌دور #برقراری #خارجی #دستغیب #ترافیک #حاشیه #نیروی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها آزاردهنده است

*

*


X https://sport45.site/