تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - ساعت : 14:26

کد مطلب: 40920 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

ایجاد زیرساخت در بنادر شمالی/ بندر تاریخی نوشهر احیا شود

مازندشورا: نوشهر - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت در بنادر شمالی را از برنامه های مهم برای به فعلیت رساندن ظرفیت ها دانست.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستاد عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه باید تناسب قابل قبولی بین رشد و توسعه وجود داشته باشد گفت: ظرفیت های خوبی در بندر نوشهر برای فعالیت اقتصادی و ایجاد اشتغال مهیا شده است.

وی با تاکید بر بازاریابی برای دستاورهای اقتصادی خواهان برگزاری همایش توسعه صادرات در بنادر استان مازندران شد و گفت: نباید تنها بر واردات اکتفا کرد و راهی جز استفاده از ظرفیت های صادراتی نداریم.

راستاد به مزیت مهم بنادر مازندران اشاره و اضافه کرد: همجواری و اتصال با کشورهای خزری از مزیت های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رویکرد و راهبرد باید به سمت صادرات و ترانزیت باشد زیرا هدف مهم از ایجاد ظرفیت، بالابردن رقابت پذیری کشور در دالان های ترانزیتی است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حلقه واسط دالان های ترانزیتی را بنادر شمال کشور برشمرد و گفت: بندر نوشهر از تسهیلات منطقه ویژه اقتصادی بهره مندی است و امیدواریم شاهد تحولات اساسی در این بندر باشیم.

وی خواهان بندر تاریخی نوشهر شد و تصریح کرد: اگر بنادر شمالی به ظرفیت های خود برسند دیگر نباید دغدغه ای در زمینه اشتغال داشته باشیم.

انزان پور مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی مازندران نیز در این مراسم گفت: بندر تنها قطب اقتصادی غرب مازندران به شمار می رود و فعالیت های آن چندوجهی است از اینرو همسویی دستگاه های مختلف شهرستان با بندر ضروری است.

وی قرنطینه را عامل و همکار تجاری بیان و بر لزوم رعایت استانداردهای محیطی و بهداشتی تاکید کرد و گفت: تک بعدی نگاه کردن سبب توسعه نامتوازن می شود و باید بخش های مختلف برای توسعه فعالیت های تجاری همکاری کنند.

انزان پور با عنوان اینکه مازندران به رغم مواهب از توسعه لازم بهره نبرده است خواستار وحدت و همدلی بین بخش های مختلف برای توسعه و پیشرفت استان شد.

در این مراسم از تلاش های سیاوش رضوانی مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی مازندران تقدیر و انزان پور به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.


منبع : مهر

برچسب ها : #بنادر #مازندران #توسعه #دریانوردی #ظرفیت #نوشهر #مدیرکل #اقتصادی #انزان #مختلف #فعالیت #مراسم #ایجاد #ترانزیتی #دالان #تصریح #باشیم #شمالی #تجاری #نباید #عنوان #استان #تاریخی #مدیرعامل #راستاد #اشتغال #تاکید #صادرات #خواهان #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ایجاد زیرساخت در بنادر شمالی/ بندر تاریخی نوشهر احیا شود

*

*


X https://sport45.site/