تاریخ انتشار : پنج شنبه 07 دی 1396 - ساعت : 04:22

کد مطلب: 41871 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدرسه مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در بهشهر افتتاح شد

مازندشورا: بهشهر- ششمین مدرسه مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در بهشهر باهدف فراگیری مهارت در کنار سوادآموزی افتتاح شد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی اصغری مدیر آموزش‌وپرورش بهشهر سه‌شنبه‌شب در این مراسم افزود: مبارزه با بی‌سوادی ازجمله برنامه‌های مهم آموزش‌وپرورش است که باقوت دنبال می‌شود.

اصغری، بابیان اینکه تلاش برای باسواد کردن افراد بی‌سواد، از مسائل و اهداف مهمی است که در نهاد آموزش‌وپرورش با برنامه‌ریزی در دستور کار است.

وی گفت: بی‌سوادی یک معضل ملی است و مبارزه با آن نیاز به عزم ملی دارد و همه افراد از بالاترین مقام تا پایین‌ترین جایگاه باید باهم تلاش کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش بهشهر گفت: در شهرستان بهشهر برای باسوادی در بین بی‌سوادان تلاش‌های وافری انجام‌شده است و تلاش داریم تا این مسئله به گفتمان قالب در جامعه تبدیل شود.

اصغری با اشاره به اینکه استان مازندران تاکنون دارای ۵ مدرسه به‌عنوان مرکز یادگیری محلی سوادآموزی بود تا در کنار سوادآموزی، مهارت‌آموزی هم موردتوجه قرارگرفته و به افراد آموزش داده شود، ادامه داد: اکنون با افتتاح مرکز یادگیری محلی سوادآموزی مازندران در مدرسه حضرت خدیجه (س) خلیل شهر شهرستان بهشهر، ششمین مدرسه یادگیری محلی راه‌اندازی شد.

وی همچنین بابیان اینکه رد سال جاری برای هر شهرستان سهمیه سوادآموزی در نظر گرفته‌شده است؛ افزود: سهمیه شهرستان بهشهر در کلاس انتقال سوادآموزی سهمیه امسال ما ۴۰۰ نفر بوده است که تاکنون ۴۲۶ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند و سهمیه ابلاغی سوادآموزی پایه ۱۸۰ نفر بوده که ۱۹۱ نفر شرکت کردند.


منبع : مهر

برچسب ها : #سوادآموزی #بهشهر #شهرستان #آموزش‌وپرورش #سهمیه #مدرسه #یادگیری #اینکه #اصغری #افراد #تاکنون #مازندران #مبارزه #افتتاح #افزود #بی‌سوادی #بابیان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مدرسه مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در بهشهر افتتاح شد

*

*


X https://sport45.site/