حضور 250 کشتی‌گیر داخلی و خارجی در جام شهید هاشمی‌نژاد/جام هاشمی‌نژاد ثبت جهانی نمی‌شود

تاریخ انتشار : سه شنبه 01 اسفند 1396 - ساعت : 18:30

کد مطلب: 45152 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس هیأت کشتی بهشهر اعلام کرد

حضور 250 کشتی‌گیر داخلی و خارجی در جام شهید هاشمی‌نژاد/جام هاشمی‌نژاد ثبت جهانی نمی‌شود

مازندشورا: رئیس هیأت کشتی بهشهر گفت: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر با حضور 250 کشتی‌گیر برگزار می‌شود.

مازندشورا:شهرام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به جلسه هماهنگی پانزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور تیم‌های خارجی در این رقابت‌ها جلسه‌ای در سطح استانی و نیز جلسه شهرستانی در فرمانداری بهشهر برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها برگزار شده است.

وی افزود: 14 تیم داخلی به‌علاوه تیم شهید هاشمی‌نژاد(منتخبان مازندران و بهشهر) و هفت تیم خارجی از کشورهای ترکیه، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، روسیه، گرجستان و ترکمنستان در روزهای دهم و یازدهم اسفندماه در سالن چندمنظوره شهید هاشمی‌نژاد بهشهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس هیأت کشتی بهشهر گفت: این مسابقات در سطح جوانان بوده و مهم‌ترین مسابقات رده سنی جوانان است که در ایران برگزار می‌شود و خروجی خوبی از نظر فنی برای کشتی ایران دارد به‌طوری که کشتی‌گیران ملی‌پوش چون حسن یزدانی، بهنام احسان‌پور، سیداحمد محمدی، ایمان صادقی و رضا عطری از دل آن بیرون آمده‌اند.

این مسؤول درباره اینکه آیا کشتی شهید هاشمی‌نژاد ثبت جهانی می‌شود یا خیر و علت آن چیست؟ تصریح کرد: بین‌المللی شدن این رقابت‌ها، شرایط خاص خود را دارد که کشتی استان را محدود می کند؛ هم از نظر فنی نمی‌توانیم به خروجی مناسبی دست پیدا کنیم، هم کشتی‌گیران مازندران و بهشهر که میزبان هستند، به تعدادی که مایل هستند، نمی‌توانند شرکت کنند.

جعفری ادامه داد: از طرفی نیز اتحادیه جهانی در مسابقات نفوذ می‌کند و به نفع مازندران نیست، هزینه دلاری به میزان 175 دلار برای رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شود که در این شرایط به‌طور طبیعی حضور برای هر کشتی‌گیر در مسابقات، بار مالی زیادی دارد، اگر برای سال‌های نخست مشکلی پیش نیاید اما از سال‌های بعد با مشکل مواجه می‌شویم که به سود کشتی مازندران نیست.

وی بیان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر با حضور 250 کشتی‌گیر، 50 داور و هیأت ژوری، از 14 استان کشور و 7 کشور خارجی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی بهشهر درباره زمان وزن‌کشی، برنامه افتتاحیه و اختتامیه رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: وزن‌کشی در ساعت هفت صبح روز دهم اسفندماه انجام و ساعت 10 صبح همین‌روز نیز آغاز رقابت‌ها  را داریم و افتتاحیه خاصی برگزار نمی‌شود.

جعفری گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌های این رقابت در ساعت 16:30 دقیقه روز یازدهم اسفندماه با حضور مسؤولان ورزشی و جامعه کشتی مازندران برگزار می‌شود.  

به گزارش فارس، پانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد روزهای پنج‌شنبه و جمعه دهم و یازدهم اسفندماه بر روی سه تشک کشتی در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، عبدالحق، بعد از اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می‌شود و تماشای رقابت‌ها نیز رایگان است.

86001/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #هاشمی‌نژاد #بهشهر #برگزار #رقابت‌ها #مازندران #مسابقات #اسفندماه #خارجی #جوانان #کشتی‌گیر #یازدهم #جهانی #جعفری #پانزدهمین #شرایط #سال‌های #استان #وزن‌کشی #افتتاحیه #بین‌المللی #اختتامیه #رقابت‌های #روزهای #شهرستان #نمی‌شود #داخلی #اظهار #رقابت #کشتی‌گیران #خروجی #درباره

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حضور 250 کشتی‌گیر داخلی و خارجی در جام شهید هاشمی‌نژاد/جام هاشمی‌نژاد ثبت جهانی نمی‌شود

*

*


X https://sport45.site/