رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به وزیر راه وشهرسازی را تبریک گفت

تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1396 - ساعت : 16:48

کد مطلب: 46704 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران

رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به وزیر راه وشهرسازی را تبریک گفت

مازندشورا: عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در پیامی رای اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی به دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت .

مازندشورا: 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در پیام تبریک مهندس عبداله بهادری به وزیر راه و شهرسازی آمده است :

جناب آقای دکتر عباس آخوندی 

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی

سلام علیکم

با کمال مسرت و افتخار کسب رای اعتماد مجدد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را که نماد بارزی از تجارب و توانمندی های ارزشمند وتلاش های خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

بی شک این اتفاق مبارک مهر تائیدی است بر اقدامات اثرگذار صورت گرفته طی سالهای گذشته و برنامه های پیش رو در وزارت راه و شهرسازی

رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای چندین بار پیاپی ثابت نمود تلاش های بی دریغ و توانایی چشمگیر حضرتعالی برای کشور موثر و ارزشمند بوده است . که این امر موجب خرسندی خانواده بزرگ راه و شهرسازی و آرامش خاطر همه کسانی است که به توسعه و سربلندی این کشور می اندیشند.

از پیشگاه حضرت سبحان برای حضرتعالی و همه همکاران وزارت راه و شهرسازی مزید عزت و سعادت و تداوم توفیق در کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسئلت می نمایم.

 


منبع : اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

برچسب ها : #شهر #شهرسازی #وزارت #تبریک #مجلس #اعتماد #اسلام #وزیر #مازند #حضرتعالی #شورا #اسلامی #مازندران #استان #نمایندگان #شورای #ارزشمند #نمایم

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به وزیر راه وشهرسازی را تبریک گفت

*

*


X https://sport45.site/