تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397 - ساعت : 16:30

کد مطلب: 47614 چاپ به اشتراگ گذاشتن

محمود میرلوحی خبر داد؛

ایجادنشاط اجتماعی ازمسئولیت های شورای پنجم

مازندشورا: شهردارآنلاین: یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای پنجم یکی از مسئولیت هایش را در قبال مردم ایجاد نشاط اجتماعی می داند.

مازندشورا:محمود میرلوحی با تاکید بر اینکه در شهری همچون تهران نشاط اجتماعی مسئله ای بسیار مهم است، افزود: شورای پنجم یکی از مسئولیت هایش را در قبال مردم ایجاد نشاط اجتماعی می داند و از وظایف اصلی ما این است که نشاط اجتماعی را جدی بگیریم.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در نوروزگاه های امسال پایتخت نیز نشاط اجتماعی در ایام نوروز به راحتی تأمین شد، ادامه داد: با وجود غنای فرهنگی ما، مناسبات های آیینی می تواند نشاط اجتماعی را تأمین کند و لبخند بر لب مردم بنشاند. در نوروزگاه های امسال همچون نوروزگاه بلوارکشاورز نیز دیدیم که با برنامه های فکاهی مردم شاد شدند و چیزی برای مردم در ایام نوروز بهتر از شادی نیست.

وی با بیان اینکه امیدوارم این برنامه های شادی آفرین در شهر تهران مستمر باشد، اظهار کرد: در تهران باید از این گونه کانون ها در ده ها محله باشد و هر کسی در نزدیکی محله زندگی خودش یکی از این محافل را داشته باشد و این در حالی است که هم هنرمندان با انگیزه و علاقه مند وجود دارند و هم مردم مشتاق به این گونه تفریحات هستند. لذا با موسیقی های ملی، ایرانی، نواحی، لباس های محلی، هنر و نقاشی می توان مردم را به سمت نشاط اجتماعی سوق داد.

میرلوحی در پایان خاطرنشان کرد: حیف است که این لبخندها را از مردم دریغ کنیم و امیدوارم در باقی ایام سال نیز امتداد آن را شاهد باشیم. 

منبع:شهرنوشت


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #اجتماعی #تهران #شورا #اینکه #نوروزگاه #شورای #میرلوحی #امیدوارم #شورای پنجم #برنامه #نوروز #محمود #امسال #همچون #تأمین

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ایجادنشاط اجتماعی ازمسئولیت های شورای پنجم

*

*


X https://sport45.site/