تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1397 - ساعت : 10:30

کد مطلب: 47866 چاپ به اشتراگ گذاشتن

عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با شهردار آنلاین:

شهردار باید به تصمیم شورا تمکین کند/نجفی مراحل درمانی خود را آغاز کرده است

مازندشورا: شهردارآنلاین: زهرا نژاد بهرام معتقد است در خصوص رفتن یا ماندن شهردار تهران طبق قانون تنها اعضای شورای شهر باید تصمیم بگیرند و در حال حاضر هم اعضای شورای شهر می‌خواهند که او به کار خود ادامه دهد. او همچنین تاکید کرد که در مورد استعفای شهردار تهران کش مکشی بین اعضای شورای شهر و شهردار تهران وجود ندارد.

مازندشورا:زهر نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که کش مکش بین اعضای شورای شهر و شهردار تهران بر سر استعفا به کجا خواهد کشید، به خبرنگار شهردار آنلاین گفت: اینکه شورای شهر نمی‌خواهد استعفای شهردار تهران را بپذیرد و او هم تاکید بر استعفا دارد به نظر من نشانه کش مکشی نیست، زیرا در این مورد اعضای شواری شهر باید تصمیم بگیرند که در مقابل استعفا چه واکنشی نشان دهند.

او ادامه داد: طبق قانون تنها اعضای شورای شهر می‌توانند در مورد استعفای شهردار تهران تصمیم بگیرند و شهردار تهران هم باید از این قانون تبعیت کند، در واقع وظیفه آقای نجفی این است که به فعالیت خود به عنوان شهردار تهران ادامه دهد.

وی در مورد اینکه اگر شورای شهر به ماندن شهردار تاکید کند، نجفی انگیزه خود را از دست می‌دهد اضافه کرد: با توجه به سابقه‌ای که آقای نجفی در دولت و همچنین فعالیت‌های مدیریتی داشته است چنیین برداشتی که او برای ادامه کار انگیزه نخواهد داشت، صحت ندارد زیرا وی در ایام عید حضور تاثیرگذاری در تهران داشته است و امیدواریم همینطور به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

نژاد بهرام با اشاره به بیماری شهردار تهران و اینکه گفته می‌شود او باید برای درمان مراحل شیمی درمانی به پزشک مراجعه کند ادامه می‌دهد: اینکه آقای نجفی باید برای شیمی درمانی به پزشک مراجعه کند را نمی‌توانم تایید کنم ولی می‌دانم که او مریض است و باید برای معالجه خود اقدام کند و او مراحل درمانی خود را آغاز کرده است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #شهردار #تهران #شورا #شورای #شورای شهر #استعفا #ادامه #اینکه #درمانی #اعضای #تصمیم #مراحل #فعالیت‌های #مراجعه #می‌دهد #استعفای #آنلاین #تاکید #بگیرند #قانون #انگیزه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شهردار باید به تصمیم شورا تمکین کند/نجفی مراحل درمانی خود را آغاز کرده است

*

*


X https://sport45.site/