آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان داراب/ جزییات بهره‌برداری از باند دوم محور فسا- جلیان

تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - ساعت : 13:14

کد مطلب: 47938 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تشریح کرد:

آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان داراب/ جزییات بهره‌برداری از باند دوم محور فسا- جلیان

مازندشورا: مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: وضعیت پروژه‌های راهسازی در شهرستان داراب در سال‌های گذشته خیلی قابل دفاع نبود اما امروز شهرستان داراب از لحاظ راه در مسیر خوبی قرار گرفته است.

مازندشورا:به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس فیروز تکاور در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان داراب و زرین دشت افزود: راهسازی در محور فسا – داراب از شرایط خوبی برخوردار است و باند دوم از فسا تا جلیان تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: باند دوم محور فسا – جلیان نیز تا چند ماه آینده بر روی عبور قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: از جلیان تا داراب که طول آن ۵۴ کیلومتر و ۲۸ کیلومتر آندر حوزه شهرستان داراب می باشد تعیین تکلیف  شده است و در دست اجرا  می باشد.

تکاور با اشاره به حساسیت و اهمیت کمربندی داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه محور کمربندی داراب در مسیر ترانزیت داراب – بندرعباس قرارا دارد و از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار می باشد قصد داریم عملیات اجرایی آن را به یک پیمانکار باتجربه و قوی انتقال دهیم.

وی در خصوص عملیات اجرایی تقاطع ورودی داراب از سمت بندعباس خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی تقاطع در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد و مسیر داراب – جنت شهر نیز تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و از سمت جنت شهر به بندرعباس هم که ۱۵ کیلومتر می باشد پیمانکارش مشخص شده و قرارداد آن منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به پروژه های راهسازی در شهرستان زرین دشت نیز افزود: پروژه های بسیار خوبی در شهرستان زرین دشت در دست اجرا می باشد که این پروژه ها این شهرستان را به شهرستان های مجاور با کوتاهترین راه متصل می کند و در توسعه شهرستان زرین دشت نقش بسزایی ایفا می کنند./


منبع : وزارت راه و شهرسازی/جاده ای

برچسب ها : #داراب #شهرستان #شهرسازی #پروژه #جلیان #آینده #راهسازی #کیلومتر #عملیات #اجرایی #مدیرکل #بندرعباس #نکا #تقاطع #کمربندی #اشاره #برخوردار #افزود #برداری #تکاور #حساسیت #اهمیت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان داراب/ جزییات بهره‌برداری از باند دوم محور فسا- جلیان

*

*


X https://sport45.site/