اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - ساعت : 18:30

کد مطلب: 48537 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با همت نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران صورت گرفت

اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس

مازندشورا: مدیرعامل انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر از اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همه این عزیزان با حمایت و مساعدت نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران به زیارت بارگاه نورانی امام رضا(ع) رفتند.

مازندشورا:محمد علیزاده در حاشیه ثبت‌نام طرح خادم یاری بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همه این عزیزان با حمایت و مساعدت نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران به زیارت بارگاه نورانی امام رضا(ع) رفتند.

وی گفت: انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر با ۲۵۰ عضو تحت پوشش، هر ساله به جهت افزایش نشاط و روحیه و بالا رفتن سطح مشارکت افراد تالاسمی در کارهای گروهی، اقدام به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی یک روزه و چند روزه به نقاط مختلف کشور می‌کند.

علیزاده به سفر زیارتی مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: این سفر ۴روزه با هماهنگی‌های به عمل آمده از طریق رابطین آستان قدس رضوی در شهرستان‌های سیمرغ و قائم‌شهر و همچنین مساعدت نمایندگی آستان در ‌مازندران امکاناتی همچون اتوبوس، هتل نزدیک حرم، پذیرایی در مهمانخانه حضرت برای عزیزان تالاسمی و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل انجمن تالاسمی قائم شهر ضمن قدردانی از اقدام زیبای مسؤولان آستان قدس، گفت: در ابتدا سهمیه ۴۲ نفر در نظر گرفته شد که در روزهای ابتدایی فراخوان بیش از ۷۰ نفر ثبت‌نام کردند و وقتی به آنها گفته می شد ظرفیت تکمیل شد بغض‌شان می‌ترکید و ما را به امام رضا(ع) قسم می‌دادند.

وی ادامه داد: به دوستانم گفتم با رابطین آستان تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند و سعی کنند یه اتوبوس دیگر اضافه کنند ولی گویا به سعی کردن نیازی نبود و بلافاصله با اتوبوس دوم موافقت شد‌.


علیزاده با اشاره به خدمات مطلوب نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران تصریح کرد: از طریق یکی از دوستان با این مجموعه و خدماتش آشنا شدم و خدا را شاکریم که برکات امام رئوف شامل حال بچه‌های تالاسمی قائم شهر شد.


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #تالاسمی #آستان #نمایندگی #علیزاده #اتوبوس #مازندران #افراد #زیارتی #اقدام #اشاره #رابطین #قائم‌شهر #گرفته #بارگاه #خانواده‌های‌شان #اعزام #ثبت‌نام #عزیزان #مساعدت #انجمن

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس

*

*


X https://sport45.site/