برتری دلچسب خونه به خونه در هفته سی و دوم / شاگردان اسکوچیچ گل کاشتند

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - ساعت : 19:07

کد مطلب: 48542 چاپ به اشتراگ گذاشتن

برتری دلچسب خونه به خونه در هفته سی و دوم / شاگردان اسکوچیچ گل کاشتند

مازندشورا: تیم خونه به خونه بابل در هفته سی و دوم لیگ یک به مصاف شهرداری ماهشهر رفت و در پایان با سه گل این تیم را قاطعانه شکست داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، هفته سی‌ودوم لیگ یک عصر امروز پایان یافت و تیم خونه به خونه بابل در دیداری خانگی به مصاف تیم شهرداری ماهشهر رفت، این دیدار از ساعت ۱۷ عصر روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار شد.

در ترکیب ثابت خونه به خونه بازیکنان ذیل به میدان رفتند:

ناصر سالاری - محمد کریمی - محمد قریشی - رضا معقولی - محمد قاسمی نژاد - روح الله باقری - مهران امیری - میلاد ابطحی - امین حاج محمدی - فرشاد فرجی - وفا هخامنش

با آغاز بازی تیم خونه به خونه از همان دقایق ابتدایی حملات خود را آغاز کرد. حملات نصف و نیمه‌ای که تا دقیقه ۲۰ ثمری نداشت. اما سرانجام در دقیقه ۲۲ نیمه نخست گل اول خونه به خونه وارد دروازه ماهشهر شد. وفا هخامنش موفق شد با پروازی بلند، با ضربه سر توپ ارسالی محمد کریمی را به گل اول بابلی‌ها در این دیدار تبدیل کند.

پس از این گل از فشار حملات خونه به خونه کاسته شد و این ماهشهری‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملاتی را هم ترتیب دادند اما موفق به گلزنی نشدند. وقت تلف شده نیمه نخست یک دقیقه اعلام شد و با همان نتیجه، نیمه اول بازی خاتمه یافت.

نیمه دوم با روندی متعادل آغاز شد. ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود که رضا معقولی با حرکتی طوفانی و شوتی سرکش گل دوم خونه به خونه را در این دیدار به ثمر رساند. همانند نیمه نخست تیم خونه به خونه پس از به ثمر رساندن گل، سعی در حفظ توپ داشت و چشم به ضد حملات دوخت و ماهشهری‌ها هم کوشش در طراحی حملات داشتند. نخستین تعویض خونه به خونه هم در دقیقه ۷۰ بازی انجام شد و رضا معقولی؛ زننده گل دوم این تیم جای خود را به هادی خیری داد.

بازی متعادل در میانه‌های میدان در حال پیگیری بود که با اشتباه مدافعان ماهشهر، روح‌اله باقری صاحب موقعیت تک به تک گلزنی شد و با یک بغل پای فنی و آرام سومین گل خونه به خونه را به ثمر رساند.

دومین تعویض خونه به خونه در دقیقه ۹۰ بازی انجام گرفت و میلاد ابطحی جای خود را به امیر منصوریان سپرد. آخرین تعویض این تیم بدین صورت انجام گرفت که حمید کاظمی بجای روح‌اله باقری وارد زمین مسابقه شد. در نهایت این دیدار با همان نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم خونه به خونه بابل پایان یافت و بابلی‌ها تنها دو هفته دیگر تا لیگ برتری شدن فاصله دارند و صعود به لیگ برتر تنها به خودشان بستگی دارد و با برتری در دو دیدار پایانی می‌توانند رهسپار سطح اول فوتبال کشور شوند.


تیم خونه به خونه بابل با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با تفاضل گل ۲۱+ به جایگاه خود در رده دوم جدول رده‌بندی استحکام بخشید. گفتنی است که تیم خونه به خونه در دیدار بعدی خود باید از ساعت ۱۷ عصر رو دوشنبه ۳ اردیبهشت در کرج به مصاف تیم اکسین البرز برود.

گزارش: محمد مهدی‌زاده


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #بابل #دقیقه #دیدار #حملات #باقری #ماهشهر #تعویض #برتری #میدان #گلزنی #رساند #روح‌اله #ماهشهری‌ها #متعادل #نتیجه #هخامنش #پایان #گزارش #کریمی #معقولی #ابطحی #میلاد #بابلی‌ها

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برتری دلچسب خونه به خونه در هفته سی و دوم / شاگردان اسکوچیچ گل کاشتند

*

*


X https://sport45.site/