سرنوشت تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر به هفته آخر گره خورد/حمایت همه‌جانبه مازندرانی‌ها از نساجی

تاریخ انتشار : پنج شنبه 06 اردیبهشت 1397 - ساعت : 22:51

کد مطلب: 48816 چاپ به اشتراگ گذاشتن

یک گام تا خلق حماسه بزرگ/

سرنوشت تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر به هفته آخر گره خورد/حمایت همه‌جانبه مازندرانی‌ها از نساجی

مازندشورا: تیم فوتبال نساجی مازندران یکشنبه آینده رأس ساعت 17 در ورزشگاه تختی در گام آخر مهمان تیم راه‌آهن خواهد بود و با توجه به تفاضل گل با تیم فوتبال خونه‌به‌خونه نیاز به بُرد در این بازی با تعداد گل‌های زده بیشتر دارد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، سرنوشت تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر در این فصل به بازی‌های هفته آخر گره خورده و همین امر رقابت‌ها را در خانه آخر بسیار حساس کرده است.

نتایج بازی‌ها در این فصل طوری رقم خورده که تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر در روز یکشنبه و در بازی‌های هم‌زمان مشخص خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد یکی از این تیم‌ها نماینده‌ای از استان مازندران است که علی‌رغم شایستگی‌های زیاد چندسالی است تیمی در لیگ‌برتر ندارد و تنها به پرورش بازیکن برای تیم‌های لیگ‌برتری و تیم ملی بسنده کرد.

تیم ریشه‌دار و قدیمی نساجی به همراه تیم خونه‌به‌خونه که چندسالی از تأسیس آن بیشتر نمی‌گذرد دو نماینده مازندرانی حاضر در لیگ یک هستند که امید و اقبال زیادی برای اخذ مجوز لیگ‌ برتری شدن دارند و در کنار این دو تیم، نفت مسجد سلیمان، بادران و حتی فجرسپاسی شیراز قرار دارند که هرکدام شانس زیادی برای صعود خواهند داشت.

شاگردان جواد نکونام در بازی هفته قبل خود در جهنم وطنی، فجر شهید سپاسی شیراز را با دو گل روانه خانه کردند تا اُمید صعود را در دل زنده نگه دارند و به یاری خداوند آرزوی بیست و چندساله هوادارانش را محقق کنند.

طی روزهای گذشته  هواداران کاله، شهروند، سپیدرود و صدرای زیراب حمایت خود را از تیم محبوب نساجی اعلام کردند و برای این تیم مردمی و دوست‌داشتنی آرزوی مؤفقیت کردند.

علی علیپور، بازیکن قائم‌شهری عضو تیم ملی و پرسپولیس هم حمایت قاطعانه خود را از نساجی اعلام کرده و برای تشویق این تیم یکشنبه به استادیوم تختی تهران خواهد رفت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران یکشنبه آینده رأس ساعت 17 در ورزشگاه تختی در گام آخر مهمان تیم راه‌آهن خواهد بود و با توجه به تفاضل گل با تیم فوتبال خونه‌به‌خونه نیاز به بُرد در این بازی با تعداد گل‌های زده بیشتر دارد.

86045/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نساجی #لیگ‌برتر #تیم‌های #دارند #حمایت #یکشنبه #صعودکننده #مازندرانی #زیادی #فوتبال #بیشتر #اعلام #آرزوی #شیراز #مازندران #خورده #بازی‌های #گزارش #بسیار #سرنوشت #بازیکن #چندسالی #خونه‌به‌خونه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سرنوشت تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر به هفته آخر گره خورد/حمایت همه‌جانبه مازندرانی‌ها از نساجی

*

*


X https://sport45.site/