تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - ساعت : 22:51

کد مطلب: 49428 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معلمان نمونه بوشهر تجلیل شدند

مازندشورا: شهردارآنلاین: در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار بوشهر، معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

مازندشورا:مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر عصر دوشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش با نگاه تازه ای به فعالیت خود ادامه می دهد و در دوره ابتدایی تلاش بر آموزش مهارت های زندگی است تا کودکان چگونه زیستن را در جامعه فرا بگیرند.

مرتضی روان دوست ادامه داد: جامعه امروز نیازمند تحول فرهنگی است و این تحول فرهنگی در دانش آموزان که به عنوان سفیران آموزش و پرورش در خانواده ها و جامعه هستند بسیار ثمربخش است.

وی تصریح کرد: در دوره متوسطه، آموزش و پرورش باید با توجه به شرایط و نیاز جامعه قدم بردارد و هدفی که این نهاد دنبال می کند آماده کردن دانش آموزان برای ایده پردازی و خلاقیت در راستای کارآفرینی است.

این مقام مسئول افزود: از نگاه آموزش و پرورش شهرستان همه معلمان نمونه هستند اما طبق بررسی ها که انجام شده است و طبق اصول بعد از بررسی ۲۳۰ پرونده، ۲۲ معلم نمونه دولتی و غیر دولتی انتخاب شدند و ای آیین به پاس زحمات این افراد برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر یادآور شد: این شهرستان در بین ۲۹معلم نمونه منتخب استانی شش سهمیه داشت.

روان دوست بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در بحث هفته معلم پیش رو بوده است و با رایزنی با شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بیش از پنج آیین تجلیل برگزار کرده است و در بیشتر روستاها هم به همت دهیاری ها و شوراهای اسلامی هم مراسمی برگزار شد.

وی اضافه کرد: شهر چغادک و عالی‌شهر دو آیین بزرگ تجلیل از فرهنگیان را داشته است که با همکاری شهرداری و شوراهای اسلامی این شهر اتفاق افتاد و معلمان نیروگاه، هلیله و بندرگاه هم با برنامه ریزی نیروگاه اتمی مراسمی آیینی داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: پایگاه دریایی ارتش هم برای معلمان خود مراسم باشکوهی برگزار کرد و همه مدارس سطح شهر هم با همکاری هئیت امنا و انجمن و اولیا این مراسم را در خود داشتند.

روان دوست ادامه داد: کارمندان آموزش و پرورش شهرستان نیز به صورت مجزا مورد تقدیر قرار گرفتند و امروز هم مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان را داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در این هفته آموزش و پرورش شهرستان برنامه های متنوع دیگری همچون دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی نیز داشته است.

منبع:مهر


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #آموزش #پرورش #آموزش و پرورش #شهرستان #معلمان #بوشهر #نمونه #تجلیل #برگزار #فرهنگی #جامعه #شوراهای #ادامه #اسلامی #مراسم #همکاری #نیروگاه #برنامه #دیدار #داشتند #مراسمی #بررسی #آموزان #امروز #خانواده #مسئول #شهرداری #دولتی #روستاها

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : معلمان نمونه بوشهر تجلیل شدند

*

*


X https://sport45.site/