تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - ساعت : 10:36

کد مطلب: 49454 چاپ به اشتراگ گذاشتن

عضو شورای شهر تهران در گفتگو با شهردار آنلاین:

کاندیداهای شهرداری تهران شخصیت‌های سیاسی محسوب می‌شوند/احمدی‌نژاد هم از سابقه سیاسی برخوردار بود

مازندشورا: شهردارآنلاین: حسن رسولی معتقد است کاندیداهایی که اعضای شورای شهر برای تصدی پست شهرداری تهران معرفی کردند،با توجه به اینکه از نظر سیاسی با قالیباف و نجفی فاصله دارند، ولی تااندازه دارای سابقه سیاسی هستند و می‌توانند شهر را اداره کنند.

مازندشورا:حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه برخی از افراد می‌گویند که چرا شورای شهر تهران چهره‌های سیاسی و شناخته شده را به عنوان کاندیدهای شهرداری تهران معرفی نکرده‌ است به شهردارآنلاین گفت: «پست شهرداری تهران در رنکینگ سمت‌های مدیریتی کشور یک پست سیاسی محسوب و این شامل سایر پایتخت‌ها جهان نیز می‌شود.»

وی اضافه کرد: «منظور از شغل و پست سیاسی این است که  شغل‌های استراتژیک در حوزه‌های کلان مطرح می‌شود. به عنوان مثال وزیر کشاورزی و وزیر خارجه هر دو پست سیاسی دارند. بنابراین شهردار تهران حتی اگر حزبی باشد و یا فعال سیاسی باشد جایگاه شغلی وی سیاسی است و اگر نباشد جز نواقص او محسوب می‌شود.»

رسولی خاطرنشان کرد: یک مدیر ارشد که از سیاست چیزی نداند، نمی‌تواند مسیر راه را درست مشخص کند.

وی درخصوص اینکه چرا کاندیداهای کنونی شهرداری تهران سوابقی مانند شهرداران گذشته ندارند ، توضیح داد: «برای روشن شدن این موضوع می‌توانم یک مثال بسیار نزدیک بزنم تا مشخص شود که این کاندیدها هم از وجه سیاسی برخوردارند. محمود احمدی‌نژاد که قبل از تصدی پست شهرداری تهران، مسئولیت استانداری تازه تاسیس اردبیل را بر عهده داشت پس از آن به ریاست جمهوری رسید.»


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #سیاسی #تهران #شهرداری #شورای شهر #شورای #محسوب #کاندیداها #شهردار #عنوان #اینکه #احمدی‌نژاد #رسولی #کاندیداهای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کاندیداهای شهرداری تهران شخصیت‌های سیاسی محسوب می‌شوند/احمدی‌نژاد هم از سابقه سیاسی برخوردار بود

*

*


X https://sport45.site/