تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - ساعت : 08:30

کد مطلب: 49633 چاپ به اشتراگ گذاشتن

عضو شورای شهر پیشوا مطرح کرد:

وضعیت نامساعد پارک جنگلی پیشوا/حال درختان تنها پارک جنگلی پیشوا خوش نیست

مازندشورا: شهردارآنلاین: ابراهیم عابدی درباره آخرین وضعیت پارک جنگلی پیشوا گفت: تا کنون به شورای شهر و شهرداری پیشوا خبر از بیماری درختان این پارک داده شده است. اما اعضا هنوز اطلاعی در مورد نوع این بیماری ندارند.

مازندشورا:ابراهیم عابدی عضو شورای شهر پیشوا در گفت و گو با شهردارآنلاین درباره آخرین وضعیت پارک جنگلی پیشوا گفت: به شورای شهر و شهرداری پیشوا خبری مبنی بر بیماری درختان این پارک داده شده است. اما اعضا هنوز اطلاعی در مورد نوع این بیماری ندارد. 

به گفته وی بیماری این درختان باعث نشده که درهای پارک جنگلی پیشوا به روی شهروندان بسته شود و مشکلی برای استفاده شهروندان از این پارک پیش بیاید. 

عابدی تاکید کرد: شورای شهر پیشوا در صدد است تا هرچه سریع تر علت بیماری درختان این پارک و روش درمان آن مشخص شود.

گفتنی است، هفته گذشته شهردار پیشوا در جلسه هم فکری با اصحاب رسانه خبر از وضعیت نامساعد پارک جنگلی پیشوا و بیماری درختان آن داده بود. 

این درحالی است که به گفته محمدحسین مقیمی استاندار تهران سرانه فضای سبز منطقه پیشوا با سرانه استانی تهران فاصله زیادی دارد و این منطقه نیازمند افزایش تلاش ها در خصوص جنگلکاری و درختکاری است. 

همچنین استاندار تهران مسئله محیط زیست شهرستان پیشوا را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان بکوشند که وضعیت محیط زیست شهرستان های استان تهران را به حالت قبل برگردانند لازم است که در اطراف معادن شن و ماسه درختکاری صورت بگیرد تا بدین وسیله از بروز گرد و غبار جلوگیری شود.

به همین منظور درمان درختان بیمار و جلوگیری از درگیر شدن دیگر درختان به این بیماری اهمیت ویژه ای پیدا می کند و باید دید با توجه به این سرانه کم فضای سبز چه تلاشی برای رفع مشکل پارک جنگلی پیشوا صورت می‌گیرد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #پیشوا #درختان #جنگل #جنگلی #بیماری #شورای #وضعیت #شورای شهر #تهران #سرانه #جلوگیری #درختکاری #شهرستان #درمان #نامساعد #عابدی #شهروندان #استاندار #منطقه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : وضعیت نامساعد پارک جنگلی پیشوا/حال درختان تنها پارک جنگلی پیشوا خوش نیست

*

*


X https://sport45.site/