افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور/ خلیج فارس و دریای عمان همچنان مواج و متلاطم/ رگبار باران همراه با باد شدید در بیشتر مناطق کشور

تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1397 - ساعت : 18:21

کد مطلب: 50184 چاپ به اشتراگ گذاشتن

گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از وضعیت آب و هوا:

افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور/ خلیج فارس و دریای عمان همچنان مواج و متلاطم/ رگبار باران همراه با باد شدید در بیشتر مناطق کشور

مازندشورا: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، شرق و جنوب شرق کشورمان امروز و فردا وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک را تجربه خواهد کرد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، شرق و جنوب شرق کشورمان امروز و فردا وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک را تجربه خواهد کرد.

در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی و در برخی مناطق کرمان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی شاهد بارش پراکنده باران و همراه با رعدوبرق باشد.

در ادامه روند افزایش دما در مناطق کشور این اتفاق در نیمه غربی کشور خواهد افتاد و شاهد افزایش نسبی دما در این منطقه از نقشه جغرافیایی کشورمان خواهیم بود.

در ادامه روند مواج بودن آب‌های جنوبی کشورمان فردا هم خلیج‌فارس و دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها از روز دوشنبه با گذر موج تراز میانی از سوی شمال غرب و غرب کشور در برخی استان‌ها مثل آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی شاهد پدیده رگبار همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و گرد خاک را شاهد خواهیم بود.

تهران هم امروز آسمانی صاف تا کمی بری و در بعدازظهر در برخی نقاط افزایش ابر را تجربه خواهد کرد و دمای کمینه در مهرآباد ۱۵ درجه بالای صفر پیش‌بینی‌شده و انتظار است تا دوشنبه شاهد روند افزایش دما باشیم.


منبع : وزارت راه و شهرسازی/مسکن و شهرسازی

برچسب ها : #افزایش #همراه #کشورمان #مناطق #البرز #مرکزی #ارتفاعات #پیش‌بینی #بعدازظهر #زاگرس #خواهیم #دوشنبه #ادامه #رعدوبرق #جنوبی #آذربایجان #تجربه #مدل‌ها #دریای #متلاطم #شهرسازی #وزارت #پایگاه #رگبار #باران #گزارش #خروجی #هواشناسی #نقشه‌های #امروز

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور/ خلیج فارس و دریای عمان همچنان مواج و متلاطم/ رگبار باران همراه با باد شدید در بیشتر مناطق کشور

*

*


X https://sport45.site/