پنجمین شماره نشریه موثق منتشر شد

تاریخ انتشار : سه شنبه 02 شهریور 1395 - ساعت : 17:38

کد مطلب: 5739 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پنجمین شماره نشریه موثق منتشر شد

مازندشورا: پنجمین شماره دو هفته نامه موثق (31 مرداد 1395) در 8 صفحه رنگی در گستره استانی منتشر شد

مازندشورا: پنجمین شماره دو هفته نامه موثق (31 مرداد 1395) در 8 صفحه رنگی در گستره استانی منتشر شد.

سرمقاله شماره پنجم نشریه موثق به قلم محمد دامادی نماینده مردم ساری و نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی با عنوان (تقویت جامعه مدنی با تقویت شوراها) است.

در این شماره میزگرد تخصصی مازندشورا با حضور علی اصغر یوسف‌نژاد (نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی) نرگس کمالی (نماینده مازندران در شورای عالی استان‌های کشور) و محمد فیروزیان (نائب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استان مازندران) برگزار شد که موضوع آن (جایگاه شورا و مدیریت شهری در برنامه ششم توسعه) بود.

پرونده موثق این شماره به عملکرد شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران اختصاص دارد.

یادداشت مدیر مسئول این شماره با عنوان (جامعه بیمار و لباس سفید رسانه) به قلم رحمت عزیزی در صفحه اول این شماره منتشر شده است.

موثق در شماره سه خود مناظره‌ای مابین علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری و حسین نادری فعال اجتماعی برگزار کرده بود که این مناظره واکنش‌هایی از طرف برخی از اعضای شورای شهر به دنبال داشت. علیجان شمشیربند، مهدی احمدی، پرویز شعبانی، مسعود پیری و محمدحسن محمدی کیادهی اعضای شورای شهر بودند که به این مناظره واکنش نشان دادند که در صفحه دو نشریه موثق به آن پرداخته شد.

مصاحبه با محمد علی باقری (رئیس شورای شهرستان نکا) صابر سام دلیری (عضو شورای اسلامی استان) فضل اله کیقبادی (عضو شورای اسلامی استان) یاسر قربانی (سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری) بخش‌های دیگر شماره 5 نشریه موثق هستند.

همچنین در این شماره یادداشت‌هایی از حسین نادری، محمد سفری، فرزاد طبری و مجید قربانی وجود دارد.

در صفحه آخر این شماره گزارش موثق از حمله ژنتیکی به مازندران با عنوان (ورود مونسانتو و راکفلر به مازندران؟) به همراه یادداشت و مصاحبه با 6 صاحب نظر و استاد دانشگاه تهیه شده است که خواندن آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

نشریه فرهنگی اجتماعی موثق با گستره توزیع مازندران به عنوان رسانه مکتوب گروه رسانه‌ای موثق (مازندشورا، مازندمجلس و دو هفته نامه موثق) به روی پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی سراسر استان قرار گرفته است. گفتنی است نشریه موثق به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی رحمت عزیزی، سردبیری محمد سفری، امور هنری سید روح اله شجاعی، خبرنگاری مجید ساجدی فر به همراه تیم هیات تحریریه مازندمجلس و مازندشورا به صورت دو هفته نامه منتشر می‌شود.


منبع : مازندمجلس

برچسب ها : #نشریه موثق #شماره 5 موثق #رحمت عزیزی #انتشار موثق #دو هفته نامه موثق


پنجمین شماره نشریه موثق منتشر شد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پنجمین شماره نشریه موثق منتشر شد

*

*


X https://sport45.site/