اصل انقلاب مقابله با ظلم، ظالم و تجاوزگری است

تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 - ساعت : 12:38

کد مطلب: 9025 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه قائم‌شهر:

اصل انقلاب مقابله با ظلم، ظالم و تجاوزگری است

مازندشورا: قائم‌شهر- امام جمعه قائم‌شهر درمراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: اصل انقلاب مقابله با ظلم، ظالم و تجاوزگری است.

مازندشورا:به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله علی معلمی  پیش از ظهر پنجشنبه درمراسم راهپیمایی ۱۳ آبان دانش آموزان و مردم قائم شهر اظهار داشت: پرچمدار روز ملی مبارزه با استکبار، دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

نماینده مازندران در مجس خبرگان رهبری با اشاره به معنی استکبار  به‌عنوان خودبزرگ بینی و توقع اطاعت از دیگران گفت: استکبار جهانی در کشورهای اسلامی بواسطه عواملش نفوذ کرده اما انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل پدید آمد و ایرانیان را از سلطه استکبار رهانید.

وی با اشاره به اتفاقات لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۵۸، اظهار داشت: اصل انقلاب مبارزه با ظلم و تجاوزگری‌است و دانشحویان پیرو خط امام در آن سال با اشغال لانه جاسوسی آمریکا، به تعبیر امام راحل، انقلاب دوم را پدید آوردند.

معلمی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) دانست و افزود: این پیروی از امام در برابر تجاوزات دشمن بعثی که به تحریک آمریکا به جنگ ایران آمده بودند، ادامه پیدا کرد و در جنگ تحمیلی، دانش‌آموزان و دانشجویان در صف اول جبهه‌ها از کیان کشور دفاع کردند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای همه اقشار جامعه دستاورد بزرگی برای استکبارستیزی است.

وی به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: براساس آموزه‌های دینی، اگر عهد و قولی بستیم، پای آن ایستاده‌ایم، اما استکبار جهانی همانند معاویه، بطور عملی نشان داد که اهل فریب دادن و نیرنگ است.

وی تأکید کرد: ملت غیور ایران با تمام وجود و از عمق جان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و ظلم به ملت ها از جمله مسلمانان و مردم مستضعف جهان را محکوم می‌کنند.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #انقلاب #استکبار #آمریکا #اشاره #جاسوسی #جهانی #اسلامی #جامعه #دانشجویان #اظهار #مبارزه #دانش‌آموزان #قائم‌شهر #رهبری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اصل انقلاب مقابله با ظلم، ظالم و تجاوزگری است

*

*


X https://sport45.site/