کلینتون مادر داعش است/ روحیه استعمارگری آمریکا قابل تغییر نیست

تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - ساعت : 14:29

کد مطلب: 9674 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه فریدونکنار:

کلینتون مادر داعش است/ روحیه استعمارگری آمریکا قابل تغییر نیست

مازندشورا: امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه کلینتون مادر داعش است، گفت: دونالد ترامپ نیز از این پس مجبور به اجرای سیاست‌های جنایت‌کارانه از پیش تعیین‌شده ایالات متحده است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس این شهر با دعوت عموم اقشار جامعه به تقوای الهی، اظهار کرد: انتخابات در آمریکا که با شکست کلینتون و پیروزی دونالد ترامپ همراه بود برای مردم ایران مبنای شادی یا ناراحتی نیست.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا یک سیاست از پیش تعیین‌شده داشته و هر یک از نامزدهای انتخاباتی که پیروز می‌شود مکلف به اجرای سیاست‌های معین‌ شده است.

امام جمعه فریدونکنار با تأکید بر اینکه این سیاست معین‌ شده به دنبال منافع آمریکا و کاخ سفید است، تصریح کرد: هر کدام از نامزدهای انتخاباتی که پیروز می‌شود فقط باید دنبال تأمین منافع ایالات متحده و استعمارگری در ملت‌های مظلوم باشد.

این مسؤول این موضوع را سیره ذاتی آمریکا دانست و بیان کرد: روحیه استعمارگری در وجود آمریکا بوده و قابل تغییر نیست.

جلالی خاطرنشان کرد: این انتخابات برای نخبگان جمهوری اسلامی فرصتی تاریخی فراهم کرد تا نقاب از چهره آمریکا که تلاش دارد خود را نماد دموکراسی و دموکراسی خواه و نماد دفاع از حقوق بشر معرفی کند، برداشته شود و چهره واقعی آنها بر همگان آشکار شد.

وی با بیان اینکه ناامنی، تبعیض، فساد و ورشکستگی اقتصادی دامن نظام سیاسی آمریکا را گرفته است، گفت: نظام سرمایه‌داری آمریکا در تبلیغات نامزدهای انتخاب اخیر به افتضاح کشیده شده و واقعیت درونی این نظام برملا شده است.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: آمریکا 20 ترلیون دلار بدهی دارد و هم اکنون ترامپ، اوباما و دیگر سیاست‌مداران کشور را احمق دانست و مردم نیز با رأی به دونالد ترامپ بر حرف وی صحه گذاشتند تا به تبعیض‌ها، فسادها و خشونت‌ها اعتراض کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه آمریکا در خارج از مرزهای خود جز ویرانی، اشغال‌گری و غارت‌گری هیچ دستاوردی برای جهان ندارد، افزود: کلینتون مادر داعش و پرورش‌دهنده این قوم ظالم است و امروز سالانه بیش از 33 هزار نفر در آمریکا در نزاع‌ها و توسط اسلحه‌های آنها کشته می‌شوند.

جلالی با تأکید بر اینکه کشوری که در درون خود امنیت ندارد هرگز نمی‌تواند حامی امنیت و حقوق بشر در مجامع بین‌المللی باشد، اظهار کرد: حدود 20 درصد مردم در ایالات متحده که بیش از 42 میلیون نفر می‌شوند، در آمریکا کارتن‌خواب هستند.

وی با اشاره به عدم مشارکت 72 میلیون نفر از واجدین شرایط در انتخابات آمریکا بیان کرد: 35 درصد مردم آمریکا با نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی اعتراض خود را نسبت به نظام موجود اعلام کردند.

امام جمعه فریدونکنار با انتقاد از خراب کاری‌های دخالت‌جویانه آمریکا در سوریه، تصریح کرد: آمریکا در ظاهر ائتلاف ضدداعش تشکیل داده اما با تمام توان داعش را تجهیز و حمایت می‌کند تا مردم بی‌گناه به خاک و خون کشیده شوند و فقط به دفاع از منافع آمریکا فکر می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه آمریکا یک منطق دور از عدالت و انسانیت را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا از داعش در سوریه و عراق برگرفته از روح استعمارگری آنهاست و با روحیه جنایت‌کارانه خود بسیجیان عراق و مردم بی‌دفاع در جشن عروسی را بمباران می‌کنند.

جلالی با تأکید بر لزوم ولایت‌مداری و بصیرت همگانی، گفت: مقام معظم رهبری همیشه در مسیرهای سخت جمهوری اسلامی را به سمت تعالی و رستگاری سوق می‌دهند که در همین راستا واجب است همه گوش به فرمان معظم‌له باشند.

انتهای پیام/86022/ی40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #آمریکا #فریدونکنار #اینکه #جلالی #استعمارگری #متحده #نامزدهای #تأکید #دنبال #مسؤول #منافع #ترامپ #ایالات #روحیه #انتخابات #کلینتون #می‌کند #اسلامی #کشیده #دموکراسی #حمایت #میلیون #امنیت #جمهوری #ندارد #اشاره #می‌شوند #اعتراض #سوریه #معین‌ #اظهار #دونالد #سیاسی #امروز #تغییر #افزود #سیاست #دانست #تصریح #پیروز #انتخاباتی #خاطرنشان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کلینتون مادر داعش است/ روحیه استعمارگری آمریکا قابل تغییر نیست

*

*


X https://sport45.site/