لیگ برتر والیبال / کاله مازندران روی ریل پیروزی

تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - ساعت : 22:30

کد مطلب: 9824 چاپ به اشتراگ گذاشتن

لیگ برتر والیبال / کاله مازندران روی ریل پیروزی

مازندشورا: ساری- ایرنا- تیم کاله مازندران با کسب دومین پیروزی متوالی پس از چهار شکست کابوس وار در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور ، جان دوباره گرفت .

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، این تیم در هفته ششم این رقابت ها عصر یکشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان پارسه تهران بود که در نهایت تیم میهمان مدعی خود را با نتیجه 3 بر 2 با شکست بدرقه کرد تا دومین پیروزی خود را در خانه جشن بگیرد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در این مسابقه حساس در ست های اول ، چهارم و پنجم و با امتیازهای (25بر 18)، ( 25بر 17 ) و (15 بر 11) برابر پارسه تهران صاحب برتری شد.
شاگردان ' فرهاد نفرزاده ' در تیم پارسه تهران در ست های دوم و سوم این مسابقه و با امتیازهای ( 33 بر31 ) و ( 25 بر 21 ) از میزبان با انگیزه خود کاله مازندران امتیاز گرفتند.
2 تیم در حالی در این دیدار برابر هم قرار گرفتند که کاله پس از چهار شکست متوالی، در هفته پنجم در اردکان یزد تیم خاتم را شکست داده بود و با روحیه مضاعفی پای در این دیدار خانگی گذاشت.
شاگردان عطایی با کسب دومین پیروزی این فصل خود 6 امتیازی شدند و با یک پله صعود در رده دهم جدول 12 تیمی این رقابت ها جای گرفتند.
همچنین تیم سازمان عمران ساری در اراک با نتیجه 3 بر صفر تیم شهرداری این شهر را شکست داد و با 12 امتیاز در جمع مدعیان بالای جدول باقی ماند.
هفته هفتم این رقابت ها روز چهارشنبه 26 آبان برگزار می شود و تیم کاله در دیداری بیرون ازخانه میهمان تیم سایپا تهران است است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #تهران #مازندران #شاگردان #گرفتند #پارسه #پیروزی #رقابت #برابر #امتیازهای #دیدار #امتیاز #مسابقه #نتیجه #خبرنگار #میزبان #میهمان #دومین #عطایی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : لیگ برتر والیبال / کاله مازندران روی ریل پیروزی

*

*


X https://sport45.site/