بوی زد و بند در عزل و نصب رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر به مشام می‌رسد

تاریخ انتشار : یکشنبه 07 آذر 1395 - ساعت : 12:07

کد مطلب: 10811 چاپ به اشتراگ گذاشتن

حاشیه‌ای دیگر در فوتبال قائم‌شهر

بوی زد و بند در عزل و نصب رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر به مشام می‌رسد

مازندشورا: چند سالی است که رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر با وجود حضور پیشکسوتان بی‌شمار با رانت‌های سیاسی بر مسند کار تکیه می‌زند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، با نگاهی اجمالی به تاریخچه فوتبال قائم‌شهر به سادگی با نام بزرگانی مواجه می‌شوید که روزگاری مرد همه کاره مستطیل سبز مازندران بوده‌اند و این اصل تا امروز هم ادامه داشته و قائم‌شهر بیشتر از هر شهرستان دیگری در این استان در لیگ‌های حرفه‌ای ایران بازیکن صادر کرده است.

 با این وجود چند سالی است که رئیس هیأت فوتبال این شهر با وجود حضور پیشکسوتان بی‌شمار با رانت‌های سیاسی بر مسند کار تکیه می‌زند.

غلام‌رضا بهروان عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ و رئیس هیأت فوتبال مازندران با وجود نداشتن زمان کافی برای رسیدگی به مشکلات فوتبال استان و دلیل مشغله زیاد در فدراسیون، همچنان پیشرودر انتخابات هیأت فوتبال استان بوده و میز ریاست را از آن خود می‌کند.

ولی نکته جالب انتخابات رئیس هیأت استان‌ها این است که هیأت‌های شهرستانی نقش عمده‌ای را در آن ایفا می‌کنند و شاید به همین دلیل است که رؤسای شهرستان به‌طور کاملاً سیاست‌مدارانه و با وجود نداشتن سابقه ورزشی انتصاب می‌شوند.
 

و اما عزل و نصب رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر

 گویا حکم عزل مهدی ابراهیمی که البته خود فردی سیاسی است و نه ورزشی از ریاست هیأت فوتبال قائم‌شهر صادر شده است و نکته جالب این ماجرا از این قرار است که طبق شنیده‌ها، فردی که به جای وی به صندلی ریاست فوتبال خیز‌ترین شهر استان مازندران تکیه زد، از اقوام نزدیک یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهرستان است که قرار است بدون داشتن سابقه ورزشی و تنها بنا به قولی که به وی داده شده بر مسند کار بنشیند.

تمام این اتفاقات موجب شده تا سؤوالات زیادی در ذهن فوتبال دوستان قائم‌شهری نقش ببندد که در زیر تنها به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم.

 مگر در آخرین نشستی که بین رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر و بهروان برگزار شد به ابراهیمی اولتیماتوم ندادید که طبق قانون نمی‌تواند به‌طور هم‌زمان رئیس هیأت فوتبال و مدیرعامل باشگاه نساجی باشد و باید از یکی از آنها استعفا دهد؟ اگر قرار به برکناری بود چرا همان زمان که ابراهیمی از قانون تخطی کرده و دو شغله بود، وی را برکنار نکردید و حالا که از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داده به این فکر افتادید؟


 علت برکناری ابراهیمی خیلی شفاف اعلام نشده، اگر وی به دلیل ناکارآمدی برکنار شده است، چرا از همان ابتدا وی را که هیچ سابقه مدیریت ورزشی نداشتند به عنوان رئیس هیأت برگزیدید و حالا که با صرف هزینه و اشتباهات فراوان به چم و خم کار آشنا شده وی را برکنار می‌کنید و جالب‌تر اینکه چرا همان اشتباه در انتصاب وی به‌عنوان مدیری غیرورزشی را دوباره تکرار می‌کنید.


 آیا فرد جدید که قرار است به عنوان رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر انتخاب کنید که البته طبق شنیده‌ها حاکی از آن است که وی از اقوام نزدیک آقای نماینده است، آشنایی با رشته فوتبال و مدیریت ورزشی دارد یا تنها دلیل این انتصاب نسبت فامیلی با یکی از مجلسی‌های این شهرستان است؟

 آیا این انتصاب به دلیل بیمه کردن یک رأی در انتخابات دور بعد هیأت فوتبال استان مازندران نیست؟

 چرا در قائم‌شهر با وجود داشتن فوتبالی‌هایی که در کار مدیریت ورزشی همواره سرآمد بوده‌اند باید برای پست به این مهمی آن هم در شهرستان کاملا فوتبالی از افراد سیاسی و یا اقوام افراد سیاسی استفاده شود؟


 آقای نماینده! نماینده یک شهر باید به پیش‌برد اهداف و همچنین پیشرفت تمامی ارکان آن فکر کند؛ آیا با گرفتن صندلی ریاست هیأت فوتبال برای اقوام خود به این دو مقوله هم فکر کرده‌اید یا تنها برای اینکه قولی که دادید را عملی کرده باشید چنین کاری را انجام می‌دهید؟


به گزارش فارس، این‌ها سؤوالاتی است که ذهن فوتبال دوستان قائم‌شهری را درگیر کرده و بهتر است رئیس هیأت فوتبال مازندران  و همچنین نماینده محترم مجلس شورای اسلامی که دست‌کم تاکنون نتوانسته به قولی که قبل از بهارستانی شدن به هواداران نساجی مبنی بر رفع مشکلات این تیم داده را عملی کند، پاسخ دهند تا افکار عمومی هم با اهدافی که با این عزل و نصب ها دنبال می‌کنند بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/86017/ت


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #فوتبال #قائم‌شهر #ورزشی #شهرستان #استان #انتصاب #ابراهیمی #اقوام #ریاست #مازندران #سیاسی #نماینده #انتخابات #سابقه #برکنار #مدیریت #استعفا #نساجی #باشگاه #قانون #همچنین #می‌کنید #عنوان #اینکه #افراد #قائم‌شهری #برکناری #شنیده‌ها #نداشتن #مشکلات #بهروان #بیشتر #گزارش #بوده‌اند #به‌طور #البته #اسلامی #داشتن #شورای #نزدیک #صندلی #دوستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بوی زد و بند در عزل و نصب رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر به مشام می‌رسد

*

*


X https://sport45.site/