سربلندی بازار در رخداد انقلاب

تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 - ساعت : 14:39

کد مطلب: 13579 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سبحان بخشی:

سربلندی بازار در رخداد انقلاب

اختصاصی مازندشورا: انقلاب اسلامی ایران که به عنوان یکی از مهمترین رویداد های سیاسی معاصر تحلیل می‌شود از همان آغاز تا به امروز از حمایت اقشار و اصناف مختلف برخوردار بوده است.

مازندشورا:انقلاب اسلامی ایران که به عنوان یکی از مهمترین رویداد های سیاسی معاصر تحلیل می‌شود از همان آغاز تا به امروز از حمایت اقشار و اصناف مختلف برخوردار بوده است. چتر گسترده انقلاب اسلامی که توانست تمام قومیت‌ها را در ذیل پرچم الله جمع کند از حمایت اقشار مختلف نیز بی بهره نبوده است.

در میان همه اقشار و اصناف مختلف شاید نقش بازار در این میان کم نظیر باشد. همسویی و همراهی با انقلاب از یک سو و نیز در مسائل مشکلات، همدلی با مسئولین، چه ان زمان که کشور با بحران جنگ هشت ساله مواجه بود و چه بعدها که با تحریم‌های همه جانبه. این بازار بود که نقش مسئولانه و متعهدانه خویش را فراموش نکرد و با تقوی و ایمان اقدام به تنطیم بازار، جلوگیری از احتکار و هرج و مرج شد.

اصناف و بازاریان در حمایت از انقلاب و بعدها در حمایت از فرامین امام امت از تعطیل نمودن کسب و کار در مواقع ضروری کوتاهی نورزید. این در دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز اصناف و بازاریان و هوشمندانه به نقش موثر خود اگاه است و در انجام وظایف شهروندی خویش فروگذاری نخواهد کرد.

نویسنده :
منبع : موثق

برچسب ها : #سبحان بخشی #انقلاب

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سربلندی بازار در رخداد انقلاب

*

*


X https://sport45.site/