اعترافِ یکی از بستگان خانواده ناپدید شده فرانسوی به قتل آنها

تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - ساعت : 10:36

کد مطلب: 15873 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اعترافِ یکی از بستگان خانواده ناپدید شده فرانسوی به قتل آنها

مازندشورا: به گفته دادستانی یکی از بستگان سببی خانواده چهار نفره "ترودک" در فرانسه که اواسط ماه فوریه ناپدید شدند به قتل آنها اعتراف کرده است.

مازندشورا:به گزارش ایسنا، "هوبرت کویسین" شوهرخواهرِ سابق "پاسکال ترودک" پدر خانواده به بازرسان گفت که او اعضای این خانواده را به دلیل اختلافی بر سر به ارث بردن شمش های طلا کشته است.

"پیر سنز" دادستان محلی گفت: مظنون، اعضای این خانواده را در خانه آنها در شهر "نانتز" با ضربات یک میله تیز کشت. او روز یکشنبه همراه همسر سابق خود "لیدی ترودک" که خواهر ترودک است دستگیر و دوشنبه متهم و زندانی شد.

پاسکال و بریجیت ۴۹ ساله، سباستین پسر ۲۱ ساله و شارلوت دختر ۱۸ ساله آنها آخرین بار روز ۱۶ فوریه دیده شدند.

دادستان نانتز در یک کنفرانس خبری گفت که کویسین به استفاده از یک میله برای کشتن اعضای خانواده اعتراف کرده است.

به گفته دادستان او شب ۱۶ فوریه وارد خانه شد که ظاهرا با هدف دزدیدن یک کلید بود. اعضای خانواده از خواب برخاستند و درگیری پیش آمد.

به گفته دادستان مظنون قربانیان را قطع عضو کرد و بعضی از قطعات اجساد را دفن کرد و باقی را سوزاند. پلیس هم اکنون در اطراف شهر "برست" محل دستگیری، مشغول جستجو برای یافتن بقایای اجساد است.

به گزارش بی‌بی‌سی دی ان ای آقای کویسین روی قطعه شیشه ای در خانه مقتولان کشف شده است. ظاهرا نزاع بر سر شمش های طلایی است که ادعا می شود در ساختمانی متعلق به پدر ترودک در برست پیدا شد. با این حال مادر کویسین به روزنامه نگاران گفته که وجود شمش های طلا "افسانه" است.

انتهای پیام


منبع : ایسنا

برچسب ها : #خانواده #دادستان #ترودک #اعضای #کویسین #ظاهرا #اجساد #فوریه #مظنون #گزارش #پاسکال #نانتز

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اعترافِ یکی از بستگان خانواده ناپدید شده فرانسوی به قتل آنها

*

*


X https://sport45.site/